مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 

با وجود آنکه شب گذشته کابینه جدید دولت موقت مصر سوگند یاد کرد، اخوان المسلمین و هواداران آنها از پذیرش آن سرباز زده و آنرا مقبول و مشروع نمی دانند.
"گاردين" در جدیدترین مقاله خود به انتخاب "حسن روحاني" رييس جمهور کشورمان و لزوم استفاده دولت استراليا از اين فرصت براي تعامل با ايران پرداخته و توصيه کرده که دولت استراليا با کاهش تحريم ها و برخورد مناسب تر با مهاجران ايراني مي تواند به بهبود روابط با ايران بپردازد.
کريستين ساينس مانيتور در گزارشي به قلم "علي واعظ" نوشت: آمريکا نبايد فرصت جديد ايجاد شده براي بهبود روابط با ايران را از دست دهد.
"الکسي پوشکوف" رييس کميته امور بين الملل دوماي روسيه امروز ضمن استقبال از تصميم اسنودن مبني بر ارايه درخواست پناهندگي به دولت روسيه اظهار داشت که اعطاي پناهندگي از سوي دولت آن کشور به وي مي تواند به بهبود وجهه جهاني روسيه بيانجامد.
ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که کشورش به هر حرکتی از سوی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در جهت بهبود روابط پاسخ خواهد داد. وی همچنین افزود ایران با پذیرش مفاد ژنو1 می تواند در کنفرانس بعدی شرکت کند .
طبق نظرسنجي جديد دانشگاه صهيونيستي "حيفا" اکثريت اعراب ساکن سرزمين هاي اشغالي از برنامه هسته اي کشورمان حمايت مي کنند.
منابع خبري از وقوع انفجار در نزديكي يكي از مساجد شهر دياله عراق خبر دادند.
تظاهرات در استان هاتاي در جنوب ترکيه ديشب نيز ادامه يافت.
بيست کودک در شرق هند بر اثر خوردن غذاي مسموم در مدرسه جانشان را از دست دادند.
پرواز هواپيماها بين قاهره و دمشق که به علت تدابير جديد قاهره براي ورود سوريها به مصر، متوقف شده بود، از امروز چهارشنبه از سر گرفته شد.
منابع خبری اعلام کردند اسنودن احتمالا به زودي فرودگاه مسکو را ترک مي کند .
وزارت اطلاع رساني سوريه در بيانيه اي ترور دكتر محمد ضرار جمو یکی از چهره‌های طرفدار نظام اين كشور در جنوب لبنان را محكوم كرد.
دبير کل سازمان همکاري اسلامي از تصميم اخير اتحاديه اروپا براي قطع همکاري با شهرک نشينان صهيونيست در کرانه باختري رود اردن استقبال کرد.
چهره هاي شاخص جنبش اخوان المسلمين با کاترين اشتون مسئول ارشد سياست خارجي اتحاديه اروپا در قاهره ديدار مي کنند.
تلويزيون سوريه در خبري فوري اعلام کرد براثر انفجار خودرو نزديک مسجد جامع اموي شماري کشته شدند.
روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی با اشاره به اوضاع نابسامان گروهک منافقین می نویسد : دولت آمریکا در راستای تداوم سیاست های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران ، حمایت از این گروهک را یکی از وظایف اصلی خود می داند .


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار