قائم مقام شهردار منطقه 4 از احداث 3 زمین فوتبال چمن مصنوعی در محلات منطقه خبر داد و گفت: با احداث این 3 زمین در سال جاری تمامی محلات منطقه 4 صاحب زمین فوتبال چمن مصنوعی شدند.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای سیاست های شهرداری تهران در امر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه فضاهای ورزشی و توسعه طرح همگانی ورزش، 3 زمین فوتبال چمنی در محلات ناحیه 7 احداث و به بهره برداری رسید.

قائم مقام شهردار منطقه 4، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب هیئت رئیسه و دبیران شورایاران منطقه 4 در شناسایی و پیگیری جهت توسعه زمین های ورزشی در سطح محلات تصریح کرد: با توجه به وسعت و جمعیت بالغ بر یک میلیون نفری منطقه 4 و لزوم توسعه زمین های ورزشی، عملیات احداث3 زمین فوتبال چمن مصنوعی دیگر آغاز شده است.

حسینی نژاد تصریح کرد: به منظور رفاه حال ورزشکاران، 10 زمین فوتبال زمین چمن روباز منطقه به رختکن مجهز شده است و سایر زمین ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این 3 زمین فوتبال چمن، مجموع زمین های فوتبال منطقه 4 به عدد 30 افزایش یافته است.

حسینی نژاد در ادامه با اشاره به سایر مجموعه های ورزشی افتتاح شده در منطقه 4 خاطرنشان کرد: بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی حکیمیه، ورزشگاه سراج و سالن صخره نوردی سراج از جمله پروژه هایی هستند که به منظور رفاه حال شهروندان این منطقه افتتاح شده است./ل

برچسب ها: زمین ، فوتبال ، چمن ، مصنوعی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار