"فرانکلين لمب" پژوهشگر آمريکايي منتقد دولت آمريکا در گزارش جديدي که منتشر کرده است از ارتباط مقامات بلندپايه وزارت خزانه داري آمريکا با لابي رژيم صهيونيستي (آيپک) و ارتباط آن با تحريم هاي وضع شده ضد ايراني پرده برداشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، اين پژوهشگر آمريکايي در ادامه گزارش افشاگرانه خود با اشاره به ارتباط مقامات ارشد وزارت خزانه داري آمريکا با لابي آيپک مي افزايد "آدام سزوبين" مدير دفتر کنترل دارايي‌هاي خارجي وزارت خزانه داري آمريکا از ماه مارس سال گذشته ميلادي که در اين مقام قرار گرفته است بطور مداوم در جلسات کنگره آمريکا در مورد تحريم هاي وضع شده عليه ايران و همچنين در کنفرانس هاي برگزار شده از سوي لابي آيپک در مورد مسائل ايران و بحران سوريه شرکت کرده است." 

نويسنده در ادامه مي افزايد "وي نقش بسيار مهمي در رايزني براي وضع تحريم عليه دو کشور ايران و سوريه داشته است." وي در ادامه مي افزايد "اين مقام وزارت دارايي آمريکا روابط نزديکي با "ديويد کوهن" معاون وزير خزانه داري آمريکا دارد و برخی اوقات صحبت هاي دوستانه آنان در مقر لابي آيپک انجام شده است. اين دو در مورد تحريم هاي وضع شده عليه ايران مستقيما نقش داشته اند . از ديد آنان هر کشوري که موضعي منفي نسبت به رژيم صهيونيستي داشته باشد مي بايستي مشمول تحريم قرار گيرد." 







برچسب ها: آیپک ، آمریکا ، ارتباط ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار