کارشناس امور فرهنگی یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور، از برگزیده ترین راه های الهی و محشور شدن با شهدا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: خواندن چهار رکعت نماز شب هفتم ماه مبارک رمضان، در هر رکعت پس از سوره حمد سیزده مرتبه سوره ی قدر از پر فضیلت ترین اعمال این شب است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: خواندن دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان دارای ثواب و فضیلت بسیار و محشور شدن با شهدا، سعدا و اولیا است.
حیرانی با اشاره به ثواب روزه روز هفتم ماه مبارک رمضان در پیشگاه خداوند متعال گفت: در روز هفتم خدای متعال در جنة النعیم (بهشت نعیم) ثواب چهل هزار و چهل هزار صدیق را به روزه داران و عبادت کنندگان اعطا می کند.
وی ادامه داد: خواندن دو رکعت نماز شب هشتم ماه مبارک رمضان، در هر رکعت حمد و ده مرتبه توحید و بعد از سلام هزار مرتبه سبحان اله دارای ثواب و فضیلت بسیار و گشودن درهای بهشت و داخل شدن نماز گزاران به بهشت از هر دری که دوست داشته باشند .
حیرانی در پایان با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: وفات حضرت ابو طالب (ع) در روز هفتم ماه مبارک رمضان از مهمترین رویدادهای این روز است. /ل
برچسب ها: شهدا ، بهشت ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار