رئیس جمعیت هلال احمر سلماس گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح اردوی جهادی رمضان در سلماس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید دهقانی اظهار داشت: طرح اردوی جهادی رمضان با مشارکت داوطلبان ،جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس در یکی از روستاهای محروم این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس اضافه کرد:این طرح در یکی از روستا های محروم این شهرستان جهت آموزش کمک های اولیه ،درمان رایگان بیماران ،اطلاع رسانی و تجهیز کتابخانه‌های  مساجد و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی در سطح روستا همراه خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس در ادامه این کفت‌وگو از اجرای طرح همای رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان با حفظ کرامت کامل انسان‌ها دراین شهرستان ‌خبر داد و گفت: با تاسی به مولای متقیان با کمک خیران، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس همزمان با ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.

دهقانی با بیان اینکه طرح همای رحمت توسط نیروهای اداری،داوطلبان وجوانان جمعیت هلال احمر سلماس  به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان به اجرا در آمده است، گفت: جمعیت هلال احمر سلماس سبدهای غذایی را که از خیرین جمع آوری شده در سطح شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح امسال نیز مانند سال‌های گذشته همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با استقبال خوبی همراه شده است، اظهار داشت: ترویج سیره حضرت علی(ع) و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت افراد داوطلب و خیر در کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت، ترویج فرهنگ بشر دوستانه و تحقق شعار هلال احمر از اهداف این طرح است.

  وی ادامه داد: در اجرای این طرح، نیروهای جمعیت هلال احمر با شناسایی خانواده‌های نیازمند که بیشتر خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج، سرطانی و نیز خانواده‌های بی سرپرست را شامل می شود، نسبت به ارائه کمک‌های غیر نقدی به آنان به صورت نامحسوس اقدام می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس یاد آور شد: این سبدهای غذایی شامل برنج، حبوبات، قند و شکر، پنیر و گردو، ماکارونی، کنسرو، گوشت یا مرغ و خرما است که شبانه توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع می شود.

این مسئول در پایان بیان داشت:سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان مرجع مورد اعتماد مردم و حلقه ارتباطی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان میباشد که انتظار می‌رود مردم  ایران اسلامی ما در راستا یاری کنند.
برچسب ها: سلماس ، رمضان ، اردو ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.