رئیس جمهور کشورمان گفت : در دولت نهم با تحقق هدف ارتباط دانشگاه و صنعت معاونت علمی و فناوری را تاسیس کردیم و این اتفاق افتاده است این موضوع باید پشتیبانی شود و کار بلدان حمایت شوند.

محمود احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فناوری های علمی در پارک فناوری شهرستان پردیس گفت :من مجموعه پارک علمی و فناوری شهرستان پردیس را از نزدیک مشاهده کردم انسان باید بهترین زندگی را داشته باشد زیرا زندگی زیبا و متعالی شایسته انسان است از پایه های اصلی رسیدن به این زندگی استفاده کامل از دانش زندگی عالمانه در همه ابعاد است.

وی در ادامه این مطلب افزود :اگر علم به معنای حقیقت علم وارد ابعاد مختلف زندگی انسان شودانسان می تواند بگوید که سعادمتند شده است از عرصه هایی که دانش در آن ضروری و حیاتی است عرصه سلامت است همه اهداف متعالی انسان در سایه سلامت امکان تحقق دارد .

رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد :جامعه ای که به لحاظ جسمی سالم نباشد نه اینکه زندگی در آن بی معناست بلکه نمی تواند معنای خود را به کام انسان بچشاند و همه زیبایی های زندگی بعد از سلامت است و دستورات الهی در کنار گفته های پیامبرای و ائمه معصومین در زمینه سلامت بی شمار است بیماری و نقص حاصل عملکرد انسان است خدای متعال بیماری و نقص و ضعف را نخواسته است و کمال و سعادت و قدرت و عزت برای همه انسانها خواسته است .

احمدی نژاد اضافه کرد :برای کنترل عوامل بیماری نیازمند کمال دانش هستیم که تنها در کتاب و ذهن نباشد و با تبدیل به برنامه ای عملی وارد زندگی انسان شود و ایجاد بیماری را کنترل و آن را درمان کند و این علوم از گذشته دور در جامعه مرد تکریم قرار داشته است و از جایگاهی مقدس وارزشمند در ذهن مردم با ساختاری پایه برخوردار است .

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد:با پیشرفت علوم پایه مانند سلامت پیشرفت بقیه امور و زیبایی ها تضمین می شود ما در این رابطه اجزاء گوناگونی در کشور داشتیم و به لحاظ فهم مسئله جزء کشور های پیشرفته هستیم در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات و برخورداری از بازار پیشرفته و بسیار بزرگ این موفقیت ها را داریم .

احمدی نژاد گفت :مشکلاتی در این رابطه در گذشته با وجود تلاش ها در این حوزه مانند عدم استفاده از توان ملی در جهت سلامت و هم افضایی ارتباط خوبی وجود نداشت و دانش در قفسه ها قرار می گرفت و دانشمندان و تاجران خودشان بازار یابی می کردند فناوری باید صنعتی سازی شود.

رئیس جمهور کشورمان در خاتمه اظهار داشت : در دولت نهم با تحقق هدف ارتباط دانشگاه و صنعت معاونت علمی و فناوری را تاسیس کردیم و این اتفاق افتاده است این موضوع باید پشتیبانی شود و کار بلدان حمایت شوند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.