مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روزيكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دو خبرنگار فرانسوي ربوده شده در سوريه زنده هستند ، فعاليت ماموران اطلاعاتي انگليس مانع از پيشرفت برنامه هسته‌اي ايران شده است ،تکذيب خبر ديدارهاي دوجانبه فتح و حماس و... است ،

"نبيل فهمي" به عنوان وزير امورخارجه مصر انتخاب شد / امتناع وزیر پيشين تجارت داخلي مصر از پیوستن به کابینه دولت موقت + فيلم و تصاوير

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/23/1321561_397.jpg

در حالی که دولت موقت مصر در تلاش برای مذاکره و رایزنی ها برای معرفی اعضای کابینه است نا آرامی و درگیری میان مخالفان و هواداران مرسی همچنان ادامه دارد.

فعاليت ماموران اطلاعاتي انگليس مانع از پيشرفت برنامه هسته‌اي ايران شده است
"جان ساورز" رييس دستگاه اطلاعات خارجي انگليس (ام آي-6) در مصاحبه اخير خود با نشريه "ديلي تلگراف" به طرح ادعاهايي مضحک در مورد برنامه هسته اي کشورمان پرداخته است.

عکس/ حضور پاي صندوق راي دو روز پيش از موعد !!
 دهها هزار پليس و مسئول برگزاري انتخابات در زيمبابوه روز يکشنبه دو روز پيش از موعد آغاز انتخابات، براي انداختن آراي خود در پاي صندوق هاي راي حضور يافتند.

تخریب 80 درصد از تونل های غزه توسط ارتش مصر
منابع خبری اعلام کردند ارتش مصر در صحرای سینا با استفاده از بولدوزهای نظامی 80 درصد از تونل های منتهی به غزه را تخریب کرده است .

12 کشته در حمله هوايي ناتو در افغانستان
در حمله هوايي نيروهاي ناتو در پکتياي افغانستان دوازده نفر کشته شدند .

خشم نمايندگان آمريکايي از روابط حسنه ايران و آرژانتين
گروهي از قانونگذاران مجلس نمايندگان آمريکا از دولت "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا خواسته اند تا مجازات هاي اقتصادي اي را عليه دولت آرژانتين به دليل روابط حسنه ايران با آرژانتين عليه آن کشور وضع و اجرا نمايد.

تکذيب خبر ديدارهاي دوجانبه فتح و حماس
 يکي از مسئولان جنبش حماس ديدارهاي دوجانبه با جنبش فتح درباره پيگيري پرونده آشتي ملي فلسطين را تکذيب کرد .

انتقاد نماینده عراقی از تلاش تروریستها براي ايجاد جنگ داخلی در اين کشور

عضو ائتلاف دولت قانون در عراق گروه هاي تكفيري و بعثي را به دست داشتن در انفجارهای اخیر متهم کرد.و گفت این گروه ها به دنبال ایجاد جنگهای داخلی در عراق هستند.

افزايش تنش ميان ارتش مصر و اخوان المسلمين

شبکه يورونيوز در گزارشي به گسترش تنشها بين اخوان المسلمين و ارتش مصر پرداخت.

نگرانی صهیونیستها از تأثیر تحولات مصر بر غزه
رژیم صهیونیستی با در نظر داشتن تأثیر تحولات مصر بر اوضاع منطقه مرزی میان اراضی اشغالی و نوار غزه، مرزهای جنوبی و جنوب غربی را با نگرانی زیر نظر گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار