مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان 30 دوره آموزشی در این مرکز پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی حسنی اظهار کرد: در راستای ارتقای مهارت و توانمند‌سازی افراد، دوره‌های آموزشی مختلفی متناسب با نیاز گروه هدف در مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که در انتخاب مسیر شغلی افراد و جذب سریع در بازار نقش اساسی دارد.

وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه نیز با ارائه آموزش‌های مهارتی در قالب آموزش‌های دولتی و از طریق آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد در طول ایام سال به ویژه در ایام تابستان در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه از پیش‌بینی 30 دوره آموزشی در این مرکز در ایام تابستان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 540 نفر در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه شرکت کردند.

حسنی افزود: در طرح اوقات فراغت، دوره‌های آموزشی در رشته ‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار شده که پیش‌بینی می‌شود امسال 360 نفر در این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

این مسئول به برگزاری دوره‌های آموزش کامپیوتر در قالب طرح مهندسین فردا خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌ها در رده سنی 7 تا 12 سال و به صورت چهار دوره در آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان در حال برگزاری است.

وی اذعان داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی برای تمام اقشار از مهم‌ترین اهداف مراکز فنی و حرفه‌ای است که با توجه به کمبود فضای آموزشی و مشکلات تردد برای افراد روستایی، احداث خوابگاه شبانه‌روزی به منظور استفاده همگان از امکانات آموزشی این مرکز احساس می‌شود.
برچسب ها: بشرویه ، خراسان ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.