معاون حمل و نقل و شهرداری منطقه 4 ازنصب دوربین های مکانیزه درپایانه های تاکسیرانی خبر داد و گفت: با نصب این دوربین ها عملکرد تاکسیرانان نظارت و کنترل می شود.

محمد مهدی میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور بهبود کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسی ها و ارائه خدمات شایسته به مسافران محترم، دوربین های RFTD، AMPR، در پایانه های مغان ، رسالت و در دشت نصب و راه اندازی شد.
معاونه حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: منطقه 4 شهرداری تهران، اولین منطقه ای می باشد که سیستم دوربین های مکانیزه در آن مورد استفاده قرار گرفته که کمک شایانی به بهبود کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسی ها و ارتقاء رضایتمندی عمومی از خدمات تاکسیرانی در منطقه 4 می کند.
میرزایی با اشاره به نحوه این دوربین ها اضافه کرد: دوربین های AMPR دوربین هایی پلاک خوان هستند که قابلیت تشخیص، خواندن و ثبت پلاک خودرو را دارا می باشند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 اظهار داشت: تگ هایی بر روی بدنه تاکسی ها نصب شده است که از طریق دوربین های RFTD، زمان ورود و خروج تاکسی ها به پایانه و همچنین سایر مشخصات سفر از جمله مدت زمان سفر، زمان شروع و خاتمه سفر و سایر اطلاعات مورد نیاز، ثبت واستخراج می شود.
وی بیان کرد: این دوربین ها درحال حاضر از طریق وایرلس عمل می کنند که به محض تکمیل شبکه فیبر نوری بصورت آنلاین عمل خواهد کرد.
میرزایی از نصب دوربین های AMPR جهت کنترل و مدیریت پایانه های تاکسیرانی منطقه خبر داد و گفت: با نصب این دوربین ها از ورود خودروهای شخصی به داخل پایانه ها و همچنین ورورد تاکسی هایی که مربوط به آن پایانه نمی باشند جلوگیری شده و خودروهای خاطی ثبت پلاک ، جریمه خواهند شد.
وی افزود: دوربین های مذکور همانند نوع RFTD بصورت آفلاین عمل می کنند که به محض کامل شدن شبکه فیبر نوری، بصورت آنلاین مورد بهره برداری قرار می گیرند.
میرزایی همچنین ابراز امیدواری کرد، که با راه اندازی و بکار گیری امکانات و تجهیزات روز دنیا در منطقه 4، روز به روز شاهد کاهش جرایم راهنمایی و رانندگی،بهبود مدیریت بر عملکرد تاکسی ها و افزایش رفاه حال مسافران تاکسی و بهبود سطح خدمات ارائه شده به این عزیزان در پایانه های تاکسیرانی سطح منطقه باشیم./ف
برچسب ها: کنترل ، نظارت ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار