عضو هيئت رئيسه كميسيون عمران مجلس گفت: اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و در حال انجام دولت نهم و دهم باید در اولویت دولت آینده باشد.

"حامد قادرمرزی" نماینده مردم قروه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشريح اولویت‌های دولت یازدهم در حوزه عمران گفت: اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و در حال انجام دولت نهم و دهم باید در اولویت دولت آینده باشد.
 
وی ادامه داد: دولت یازدهم باید همه مصوبات ابلاغ شده‌ای را که مردم چشم انتظار اجراي آن هستند ، به  انجام برساند.
 
سخنگوی کمیسیون عمران اظهار داشت: دولت آتی باید به بخش عمران روستایی توجه ویژه‌ای داشته باشد، چرا که بسیاری از روستاها تولیدکنندگان محصولات استراتژیک کشاورزی مانند گندم، برنج و میوه هستند و کشور را از دیگران بي‌نياز می‌کنند.
 
قادرمرزی گفت: توسعه عمران روستایی انگیزه ماندگاری مردم را در روستاها افزایش خواهد داد و مردم با رغبت بیشتری به کار تولیدات کشاورزی خواهند پرداخت.
 
وی افزود: توسعه راه‌های بین شهری و راه‌های روستایی نیز باید از اولویت‌های دولت یازدهم باشد، چرا که بسیاری از مناطق از قبیل استان‌های کرمانشاه، ایلام و سیستان و بلوچستان جزء مناطق محروم به شمار می‌روند و باید به آن‌ها رسیدگی شود.
 
نماینده قروه تصریح کرد: دولت حجت الاسلام و المسلمین روحانی باید با شعار اعتدالی که سر می‌دهد ، بتواند عدالت‌ را در همه امور پیاده کند تا رضایت خدا و مردم را کسب کند.
 
سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به پروژه مسکن مهر گفت: مسکن مهر در عرصه روستاها باید ادامه پیدا کند و در  حوزه شهری دولت به جای تصدی‌گری در این بخش فقط به عنوان تسهیل‌گر و ناظر به روند انجام آن کمک کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اولویت ، گندم ، کشاورزی ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار