رییس کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی و ریس سازمان نظام مهندسی کشور صبح امروز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، صبح امروز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد.

براساس این گزارش سیدمهدی هاشمی در این بازدید از چند سالن نمایشگاه دیدن کرد و در گفتگو با غرفه داران از روند کارهای آنها سوال کرد و از نزدیک در جریان امور نمایشگاه و دستاوردها و محصولات جدید تولیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه قرار گرفت.

 همچنین غرفه داران نیز در حین بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و رئیس کمیسیون عمران، مسائل و مشکلات خود را به ایشان مطرح و انتظارات بخش تولید و صنعت ساختمان از مسئولان و قانون گذاران صنعت ساختمان را یادآور شدند.

 اين نمايشگاه در 4 روز و دو  دوره برگزار مي شود و در دوره اول نيمي از شرکت هاي ساختماني حضور دارند و در دوره دوم نيمي ديگر فعاليت هاي خود را به نمايش مي گذارند.

از اقدامات خوب اين دوره از نمايشگاه رزرو الکترونيکي بوده که در سالهاي گذشته به صورت حضوري انجام مي شد.

تفاوت  اين نمايشگاه را نسبت به دوره هاي قبلي ثابت بودن تاريخ برگزاري  است  و در اين نمايشگاه 12 سمينار و 4 کارگاه آموزشي حضور دارد .

طي تفاهم نامه با خسروي رئيس اتحاديه املاک کشور 4 غرفه مشاوره رايگان براي رفاه مراجعين در اين نمايشگاه برگزار مي کنيم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار