با طراحی یک مدریت بین بخشی کار آمد در اقتصاد می توان جلوی هدر رفت فرصتها را در اقتصاد گرفت ،منابع را حفظ کرد واقتصاد را رآس هرم برنامه ریزی قرار داد .

فاطمه آقامیری کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به شیوه مدیریت در اقتصاد گفت :ضعف مدیریت اقتصادی از اصلی ترین چالشهای اقتصادی در ایران  است .

وی گفت :اصلاح ساختار مدریت اقتصادی کشور بایددر راستای فرهنگ جامعه باشد تا تمام فعالان عرصه اقتصاد بتوانند با آن هماهنگ شوند .

این کارشناس با بیان نقشه راه اقتصاد کشور گفت : نقشه راه اقتصاد كشور به گونه اي است كه مديريت اقتصادي مستقل از ساير بخشها نیست وگاهی اوقات عدم هماهنگی بخشهای دیگر  به پای اقتصاد نوشته می شود .

آقامیری راهکار حل این مشکل را مدریت بین بخشی دانست وگفت :با طراحی یک مدریت بین بخشی کار آمد در اقتصاد می توان جلوی هدر رفت فرصتها را در اقتصاد گرفت ،منابع را حفظ کرد واقتصاد را رآس هرم برنامه ریزی قرار داد .

وی با تآکید بر چشم انداز 1404 به عنوان  بهترین الگوی مدریت بین بخشی در اقتصاد گفت :در این سند ارزشمند وظیفه هر بخش و سطح مدریتی به خوبی تعریف شده که عمل به آن می تواند سبب حل اکثر مشکلات اقتصادی شود .

آقامیری در پایان گفت : با همکاری ورعایت قانون می توان زمینه را برا ی اصلاح ساختار مدریت کشور در راستای توسعه اقتصادی فراهم کرد .
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار