مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بانک حکمت ایرانیان با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، در ابتدای این مجمع مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان باارئه گزارش عملکرد سال 91 گفت: در سال گذشته علی رغم آنکه نظام بانکی کشور در مسیر تحولات اساسی قرارگرفت و با مشکلات زیادی همچون تحریم‌های پی در پی و بلوکه کردن ثروت بانک‌ها در برخی کشورها مواجه بود، اين بانك توانست ضمن افزایش سرمایه به توسعه بانکداری الکترونیک و تهجیز شعب خود جهت جذب نقدینگی و فعالیت‌های اقتصادی بپردازد.

وی افزود: در سال گذشته بانك حكمت ايرانيان توانست در پروژه 1200 واحدی باغ بهشت و 06 جواد الائمه پاسداران سرمایه گذاری کرده و در کنار آن به بیش از 193هزار نفر تسهیلات پرداخت كندكه اين موضوع نشان دهنده توجه مسئولان اين بانك به توسعه فعاليتهاي آن است.

در این مجمع همچنین بازرس قانونی به ارائه گزارش حسابرسی پرداخت و سپس با تایید سهامداران اختصاص مبلغ 100 ریال سود به هر سهم تصويب شد.

همچنین روزنامه‌های کثیر الانتشار این بانک جهت ارائه اخبار و گزارش‌ها، روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات انتخاب شدند که سال گذشته روزنامه همشهری به جای اطلاعات بود. براين اساس پاداش هیات مدیره 140 میلیون تومان ناخالص و حق الزحمه هر جلسه هیات مدیره جلسه‌ای 400 هزارتومان و مجموعا در ماه یک میلیون و 600 هزارتومان در نظر گرفته شد ضمن آنکه موسسه فاطر هم مانند سال قبل به عنوان موسسه بازرس انتخاب شد.

برچسب ها: ایرانیان ، سهام ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار