مخالفان محمد مرسي در ميدان التحرير ديدگاههاي آمريکا را در خصوص آزادي رئيس جمهور برکنار شده رد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، معترضان روز جمعه در ميدان تحرير قاهره تجمع کردند و  درخواست واشنگتن را براي آزادي محمد مرسي رد کردند. مخالفان مرسي پلاکاردهايي در دست داشتند که روي آنها شعارهاي ضد آمريکايي نوشته شده بود.
يکي از معترضان ضد مرسي مي گويد که مخالف تلاشهاي آمريکا براي تسلط  بر مردم مصر است. آمريکا مي خواهد ما را کنترل کند و اين کاملا مردود است. مردم حرف آخر را مي زنند و هيچکس حق ندارد به ما بگويد نفع ما در چيست.ما خودمان بهتر مي دانيم. مسلمان و مسيحي همه متحد هستند. کاري که ارتش کرد خواسته مردم بود و ربطي به کودتا نداشت.
يک معترض ديگر گفت: ما نيازي به محمد مرسي نداريم. اگر اوباما او را مي خواهد مي تواند او را ببرد  اما ما به او نيازي نداريم.شايد او بتواند به آمريکا خدمت کند اما ما به او نياز نداريم  زيرا او زيرساخت هاي کشور ما را ويران کرد. مرسي مي خواست مصر را به يک کشور شبه نظامي و در خدمت منافع سياسي اسرائيل و آمريکا تبديل کند
محمد مرسي از زمان برکناري در بازداشت به سر مي برد. به گفته مقامات مسئول ، او هنوز در مجتمع  گارد رياست جمهوري در قاهره است يعني جايي که پنجاه و سه معترض اسلامگرا روز دوشنبه کشته شدند.






برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار