مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: رونمایی و تست موشك‌ها و پهپادهای جدید/ رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه،فردا از "حداد عادل " تقدير می‌شود و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رونمایی و تست موشك‌ها و پهپادهای جدید/ رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/19/1308710_268.jpg
 تشریح ویژگی‌های سلاح سایبری، تأکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر انجام رزمایش‌های مشترک، آشنایی با موشک بالستيك قدر، رونمایی و تست موشك‌ها و پهپادهای جدید، ناکامی یک عملیات تروریستی در چابهار، آشنایی با سامانه پدافندی S- 200 و... .


تدبر در قرآن در کلام رهبر معظم انقلاب

قرآن را نمي‌شود سرسرى خواند و گذشت؛ قرآن احتياج دارد به تدبر، تكيه‌ى بر روى هر كلمه‌اى از كلمات و هر تركيبى از تركيبهاى كلامى و لفظى.


سرنوشت نامعلوم لایحه مسکوت مانده بررسی اموال و دارايی‌های مسئولان

 دغدغه بررسی اموال مسئولان همواره مورد تقاضای نظام جمهوری اسلامی و مردم بوده و هست، این دغدغه در قالب لایحه بررسی اموال و دارايی‌های مسئولان آمده ولی هنوز به نتیجه قطعی برای اجرایی شدن نرسیده است.


توزیع روزانه 3 هزار بسته غذایی بین روزه‌داران حرم حضرت عبدالعظیم + تصاوير

 مدیرکل نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام گفت: در مراسم ضیافت الهی در این حرم مطهر‌، روزانه حدود 3 هزار بسته غذایی افطاری بین زائران و مجاوران اين حرم مطهر توزیع می‌شود.


فردا از "حداد عادل " تقدير می‌شود

 همایش نکوداشت غلامعلی حداد عادل با عنوان "‌تجلیل از مرد تقوا و تدبیر" فردا برگزار می‌شود.


از محکومیت اقدام تروریستی جنوب بیروت تا انتقاد سازمان عفو بین‌الملل از اعمال شکنجه در تاجیکستان

 تاکيد وزارت امور خارجه کشورمان بر ضرورت پایبندی جدی به روند دمکراتیک و استفاده از لوازم و ابزارهای تحقق دموکراسی در مصر، ملاقات قائم مقام وزیر و معاون سیاسی وزیر امور خارجه افغانستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، ابراز اميدواري رئيس جمهوري روسيه بر تصويب توافق‌نامه مربوط به پايگاه نظامي روسيه در تاجيکستان و ... از عناوين مهم هفته گذشته در حوزه سياست خارجي است.


قضات تا جايي كه مي‌توانند سياست حبس‌زدايي را در پيش گيرند

 معاون اول قوه قضاييه بر لزوم تلاش قضات براي اعمال سياست "حبس‌زدايي" تاکيد کرد و گفت‌: قضات بايد تا جايي كه امكان دارد از مجازات‌هاي غير حبس استفاده كنند مگر هنگاميكه قانون آنان را موظف به حبس كند.


گفتمان جديد لازمه شکل‌گيري حزب فراگیر است
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب فراگیر با تعیین ساز و کار و تدوین اساسنامه شکل نمی‌گیرد، بلکه پدیداری گفتمانی که ضامن فراگیری باشد، لازم است.


صالحي خواستار تجديد نظر درباره اخراج ايرانيان از امارات شد

 وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ عبدالله بن زاید همتای اماراتی خود ، تلفنی گفتگو کرد.


از توقف مصوبه 74 هزار ميلياردي دولت تا ارسال پرونده 40 ميليون يورويي به دادگاه
 رسيدگي به متهمان بانک صادرات در دادگاه انقلاب ،بازداشت يکي از وکلا در پرونده 3 هزار ميلياردي، صدور دستور موقت براي توقف مصوبه 74هزارميلياردي دولت، بررسي آخرين جزييات پرونده‌ ديپلمات ايراني بازداشت شده، بررسي ماجراي تخلف 450 ميليون يورويي تالارهاي كيش،از مهمترين از مهمترین اخبار قضایی در هفته‌ای که گذشت بود.


از ليدري ناطق نوري براي تشکيل حزب فراگير تا درخواست از آيت‌الله هاشمي براي همکاري
تشكيل حزب فراگير از سوي جريانهاي سياسي، مطالبات از دولت يازدهم و پرداختن به موضوع تشکيل کابينه دولت جديد اهم اخبار احزاب در هفته سپري شده بود.


پيوند علم با صنعت و تکنولوژي را از شوراهاي شهر شروع کنيم
 باتوجه به لزوم بهره‌گيري از توليدات علمي در پيشرفت‌هاي فرهنگي،‌ اجتماعي و صنعتي پيشنهادهايي از سوي دانشگاهيان براي شروع اين پيوند از شوراهاي شهر و استفاده از ايده‌هاي دانشگاهي در مديريت شهري مطرح شد.


بازخواني پرونده سیاه آمریکا از 11 سپتامبر تا بحران سوریه

 بازخواني پرونده جنگ افروزي‌هاي متعدد آمريكا از 11 سپتامبر 2001 تا امروز و ماجراي بحران‌هاي متعدد سوريه نتايج جالب توجهي از سياست‌هاي كثيف و سلطه‌ جويانه دولتمردان اين كشور را در معرض ديد افكار عمومي جهاني قرار مي‌دهد.


"طرح استمرار حقوق مكتسبه غير مالي نمايندگان" را امضا نکردم

 عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: روز يکشنبه که اولين جلسه مجلس پس از پايان تعطيلات است، وجود امضایم را در "طرح استمرار حقوق مكتسبه غير مالي نمايندگان" پيگيري خواهم کرد.


انفجار در ضاحيه انتقام رژيم صهيونيستي از پيروزي‌هاي سريالي ارتش سوريه بود
 يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: رژيم منحوس صهيونيستي با انفجار ضاحيه جنوبي علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم لبنان به دنبال انتقام‌جويي از حزب‌الله لبنان در جریان پیروزی‌های سریالی ارتش سوریه علیه تروریست‌های این کشور منتسب به استکبار جهانی بود.


مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي که گذشت
 مهمترين عناوين خبري دانشگاه‌ها در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار