مهمترين عناوين خبري دانشگاه‌ها در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي کشور در هفته‌اي که گذشت اخبار و رويدادهايي را پشت سر گذاشت که مهمترين آن را مي‌توانيد در گزارش زير بخوانيد.

نجابت: جامعه نبايد با تفکرات بسته و يکسونگر از موهبت انديشه‌هاي فعال مغفول بماند

دبیر انجمن اسلامي دانشگاه شیراز با بيان اينکه کرسی‌های آزاداندیشی به منظور تبیین مسائل سیاسی و اقتصادی مفید است، گفت: جامعه ايراني نبايد با تفکرات بسته و يکسونگر از موهبت انديشه‌ها و اذهان فعال نخبگان مغفول ماند.

عارف: اعتدال را بخشی از اصلاح‌طلبی می‌دانم

محمد رضا عارف در همايش تجليل از خود که در دانشگاه تهران، گفت: اعتدال را بخشی از اصلاح‌طلبی می‌دانم.

عضو هيئت علمي دانشگاه اميرکبير: عارف سياست را با اخلاق ارزش داد


عضو هيئت علمي دانشگاه اميرکبير گفت: عارف نشان داد که اخلاق مي‌تواند در کنار سياست باشد و مي‌توان سياست را با اخلاق ارزش داد و ملت بزرگ ايران امروز اين امر مبارک را به چشم ديده است.

معين‌آبادي: ائتلاف اخوان‌المسلمین با احزاب تندرو عامل نارضایتی مردم مصر

استاد دانشگاه شهيد باهنر با بيان اينکه ائتلاف اخوان‌المسلمین با احزاب تندرو یکی از دلایل نارضایتی مردم مصر بود، گفت: عدم پايبندي مرسی به وعده‌ها و شعارهای خود شکاف و تنش را در مصر ايجاد کرده و باعث شکل‌گیری تظاهرات میلیونی مردم شد.

گنجي: جنبش دانشجويي همگام با دولت جديد فعاليت خود را رونق مي‌دهد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه طيف‌هاي دانشجويي همگام با دولت يازدهم فعاليت خود را رونق خواهند بخشيد، گفت: قشر دانشجويي برای تحلیل و ارائه برنامه‌های خود در فضای جدیدی که در دانشگاه‌ها ایجاد خواهد شد در تعامل با رئیس‌جمهور منتخب و در راستاي پيشرفت كشور حرکت خواهد کرد.

قدوسي: از بازگشت احمد‌ي‌نژاد به دانشگاه علم‌وصنعت استقبال مي‌کنيم

رئيس دانشکده فني مهندسي دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به سابقه عضويت احمدي‌نژاد در هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت، مسئولان دانشکده فنی مهندسی از بازگشت وي به این دانشگاه استقبال مي‌کنند.

لشكري: اعتدالگرايي کشور را به سوي آرامش و پيشرفت مي‌برد

يك استاد دانشگاه با بيان اينکه ‌انتخاب شایستگان از طريق بررسي عملکرد آنان قابل وصول است، گفت: اگر اعتدال‌گرایی عملي شود قطعاً کشور در مسیر آرامش و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

قوام: تلاش آمریکا براي جذب نخبگان جوان و روشنفکران ایراني با اعطاي تابعيت

استاد دانشگاه آزاد گفت: آمریکا در تلاش است با نفوذ بر نخبگان و روشنفکران و اعطاي تابعيت به آنها، کشور ایران را از لحاظ ظرفيتهاي فکري تهی کند تا بدین طریق همیشه وابسته به غرب و افکار امپریالیستی آنها باشد، لذا مقاومت در مقابل این توطئه بر همه مسئولان و مردم واجب و ضروری است.

داداش‌پور: عدم پختگي سياسي اخوان‌المسلمين عامل اصلي سقوط مرسي بود

عضو كانون دانشگاهيان گفت: اعتراضات در مصر به معناي تقابل با مجموعه‌اي از افراد بود که قدرت سياسي را در مصر به دست گرفتند، اما در يک سال گذشته نتوانستند کارايي خود را نشان دهند.

يک استاد علوم سياسي: بها دادن به تکفيري‌ها از عوامل سقوط مرسي بود


استاد دانشگاه علوم سیاسی واحد تهران مرکز گفت: بها دادن به تکفیری‌ها و ناديده گرفتن خواسته‌هاي مردم باعث شد تا قدرت از دست اخوان المسلمین خارج شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار