زمينه هاي لازم در استان زنجان جهت حضور سرمايه گذاران خارجي فراهم است به گونه اي كه هم اكنون شاهد حضور سرمايه گذاران چيني و تركيه اي در اين استان هستيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان با بيان این مطلب گفت : مهمترين مشكل واحدهاي صنعتي تامين منابع مالي مورد نياز مي باشد كه در اين راستا در قانون بودجه سال 91 بخش تامين منابع مالي واحدها پيش بيني گرديد.

 معصومی افزود: بر اين اساس 131 واحد از استان جهت دريافت سرمايه در گردش معرفي گرديد كه پس از تائيد استاني در كارگروه ملي نيز مورد تائيد قرار گرفتند و هم اكنون در مرحله معرفي و پذيرش توسط بانك است.

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان يكي از راهكارهاي رفع مشكلات حوزه توليد را اجراي طرح حمايت از توليد دانست و تاکید کرد : اين طرح توسط مجلس شوراي اسلامي و كميسيون صنايع و معادن مطرح شد كه تصويب نهايي اين طرح كمك بزرگي به رونق توليد كشور خواهد كرد.

معصومی از معرفي 25 طرح نيمه تمام جهت دريافت تسهيلات به صندوق توسعه ملي خبر داد و عنوان كرد : 279 ميليارد تومان جهت طرح هايي كه بيش از 70 درصد پیشرفت داشتند به صندوق معرفي شده اند.

وی در ادامه با اشاره به صدور 491 جواز تاسيس در سال گذشته  خاطر نشان کرد: ميزان صدور جواز تاسيس نسبت به سال 90 از 60 درصد رشد برخوردار بوده و به لحاظ اشتغالزايي رشد 30درصدي و نيز سرمايه گذاري 40 درصدي را شاهد بوديم./س


برچسب ها: زنجان ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.