نيروهاي ارتش سوريه منطقه حجيره در ريف دمشق را از وجود تروريستها پاکسازي کردند و به پيشروي خود در مناطق اطراف حرم حضرت زينب (‌س) ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه،‌ نيروهاي ارتش سوريه با ادامه پيشروي خود در مناطق اطراف حرم حضرت زينب (س) بر تعداد زيادي از مجتمعهاي مسکوني در حجيره و اسبينه کنترل پيدا کرده اند و همه افراد مسلحي را که در اين ساختمانها سنگر گرفته بودند به هلاکت رسانده اند.

نيروهاي ارتش سوريه منطقه حجيره در ريف دمشق را از دست تروريستها بازپس گرفتند و به ساکنان اين منطقه تحويل دادند تا کار پاکسازي خيابانهاي آن را آغاز کنند.

نيروهاي ارتش به هنگام جستجوي منطقه ،‌تعدادي اتاق شکنجه و نظارت را که تروريستها از آنها براي زير نظرگيري تردد مردم و نظاميان استفاده مي کردند کشف کردند.
 در همین حال يگان هاي ارتش توانستند تعدادي از شهرک ها در حومه شهر ادلب در شمال غرب سوريه را تحت کنترل خود درآورند.
 يگان هاي ارتش با پاکسازي عناصر مسلح و تروريستي در منطقه الصوامع و تپه هاي اطراف آن به طرف دو شهرک کفردوما  و حيش در حومه معره النعمان در جنوب ادلب ،  اين منطقه را به تصرف کامل خود درآوردند و  امنيت و ثبات را در آنجا برقرار کردند .
 منطقه المعره النعمان بخشي از وسيعي از استان ادلب را تشکيل مي دهد ودر جنوب  شهر ادلب و در 84 کيلومتري حلب و 60 کيلومتري شهر حماه قرار دارد .
 يگان هاي ارتش همچنین از چند محور به طرف اريحا - لاذقيه  در شمال ادلب پيش روي کردند و موفق شدند روستا هاي "النحل" ، "سنغره "و "عيناتا" را از تصرف تروريست ها خارج کنند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار