سايت سومين جشنواره بين المللي راديو جوانه با حضور رئيس شبكه راديويي جوان دقايقي پيش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست خبري شبكه راديويي جوان كه در استوديوي شماره يك ساختمان شهداي راديو برگزار شد شبكه راديويي جوان با اعلام سومين جشنواره بين المللي جوان راديو جوانه و اعلام ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان را با حضور اصحاب رسانه و جمعي از شنوندگان راديويي جوان آغاز كرد كه در ابتداي اين مراسم "حسن اسماعيل پور" يكي از گوينده هاي برجسته راديو جوان ضمن خوشامدگويي به اعلام ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان پرداخت.
در ادامه اين گزارش اين مجري راديو جوان با اشاره به ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان گفت: امسال هم برنامه سازان راديو جوان از ماه ها پيش از آغاز ماه ضيافت الهي به فكر توليد ويژه برنامه ها و برنامه هاي مناسبي براي مخاطبان جوان كشور در ماه كرامت و بندگي بوده اند كه حاصل تلاش و انديشه بي وقفه همه عوامل شبكه راديويي جوان براي رمضان امسال هم مجموعه اي از برنامه ها كه براي اطلاع رساني در مورد آنها دست هاي گرم و آشنا با قلم شما را مي فشاريم.
وي بنابراين گزارش "اسماعيل پور" با اشاره به ويژه برنامه "آبي فيروزه اي" ويژه برنامه اذان گاهي ماه مبارك رمضان افزود: "آبي فيروزه اي" به سردبيري عطيه عسگري و به تهيه كنندگي "سيروس رجبي" و با گويندگي "هستيدخت توكل" از شنبه تا چهارشنبه كاري از گروه انديشه شبكه راديويي جوان روي آنتن مي رود.
در ادامه اين گزارش "بهنام احمدپور مباركه" مدير شبكه راديويي جوان ضمن خير مقدم به اصحاب رسانه و شنوندگان راديو جوان گفت: زحمت بسياري را همكارانم در چند ماه گذشته متحمل شدند، براي برنامه هاي رمضان 92 از اسفند ماه 91 فراخوان خود را آغاز كرديم كه بعد از آن به دفتر طرح و برنامه رسيد كه جا دارد از همه همكارانم تشكر كنم، امسال با شروعي متفاوت در ماه مبارك رمضان برنامه هاي خود را روي آنتن مي بريم.
وي با اشاره به برنامه اذان گاهي"آبي فيروزه اي" تصريح كرد: امسال هم شنونده هاي راديو جوان با "آبي فيروزه اي" به استقبال اذان ظهر خواهند رفت كه در اين برنامه ما از قاريان و حافظان ممتاز بين المللي و داخلي، برگزاري طرح قرآني ايمان و تفسير سوره مباركه حجرات به عنوان محتواي اصلي برنامه نيز استفاده كرده ايم كه سردبير اين برنامه "عطيه عسگري" است و "سيروس رجبي" به عنوان تهيه كننده و "هستيدخت توكل" در مقام گوينده، "عليرضا فتحي پور" كارشناس، "مهدي رسولي" نويسنده و "ميترا وكيل" هماهنگي اين برنامه را عهده دارند.

*سومين جشنواره جوانه آغاز به كار كرد
"احمدپور مباركه" با اشاره به سومين جشنواره بين المللي جوان راديو جوانه تصريح كرد: سومين جشنواره برنامه سازي آماتور راديو جوان از امروز آغاز به كار كرد و اين جشنواره امسال به صورت بين المللي برگزار مي شود و بايد بگويم اين جشنواره با جشنواره هاي قبلي بسيار متفاوت است و اختتاميه آن 26 دي ماه 92 برگزار مي شود.

*خدا.. اجازه! ويژه ايام سحر با عطر و معنويت خاط مهمان دل مخاطبان خواهد شد

خدا... اجازه! در سحرگاه مخاطبان مدير شبکه راديويي جوان تصريح کرد: لحظات سحرگاهي مخاطبان راديو جوان در ايام ماه مبارک رمضان با خدا... اجازه! عطر و طعم معنويت خواهد گرفت. ويژه برنامه سحر امسال راديو جوان را "مجتبي حسني" سردبيري مي‌کند و " عباس پيري" تهيه کننده و " زهرا ياقي"، " عطيه نجفي" و " عصمت باپيران" نويسندگان اين برنامه هستند که با رويکردي متفاوت به شرح 31 اسم از اسما الحسناي الهي مي‌پردازد و شامل 120 دقيقه مي‌شود.
وي ادامه داد: اين برنامه در دو بعد انديشه‌اي و اجتماعي مورد بررسي قرار مي‌گيرد و " مهدي رستمي" کارشناس مجري آن هستند که در کنار گوينده، مطالب آن را پيش مي‌برد.
احمد پور مبارکه افزود: در " خدا ... اجازه! بخشهايي با غالب ترکيبي نمايشي، گزارش مستند، آنونس و PSA به همراه گزارش‌هايي از سطح شهر و آداب و رسوم سحر در شهرستانهاي مختلف، محتواي قسمتي از اين برنامه را تشکيل مي‌دهند.

*** حضور قاري بين‌المللي در راديو جوان

وي افزود:امسال ميزبان يک قاري بين‌المللي در راديو جوان به صورت زنده در سحرگاه مخاطبان خواهيم شد.
مدير شبکه راديويي جوان اظهار داشت: در تيتراژ ابتدايي و انتهايي برنامه هم به صورت اختصاصي با صداي دو تن از خواننده‌هاي مطرح کشور به گفتگو خواهيم پرداخت.

*** خدا دوست دارد...
وي در خصوص ويژه برنامه " خدا دوست دارد" ابراز داشت: " خدا دوست دارد" عنوان يک برنامه پانزده دقيقه‌اي از گروه انديشه و جوان راديو جوان است که در ايام ماه مبارک رمضان راس ساعت 8 صبح روزهاي شنبه تا پنجشنبه روي آنتن خواهد رفت و در اين برنامه به بررسي آيات قرآن خواهند پرداخت و در اين برنامه شهره شايان تهيه کننده، معصومه ملالو سردبير، مهدي رستمي پژوهشگر قرآني، مهدي رسولي نويسنده، ؟ الدين تقي پور گوينده، مهديه پهلواني گزارشگر " خدا دوست دارد" هستند.
احمد پور مبارکه در خصوص برنامه " بار ديگر نگاه کن" اظهار داشت: " بار ديگر نگاه کن" عنوان يک ويژه برنامه کوتاه ده دقيقه‌اي براي ايام ماه مبارک رمضان است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:45 دقيقه روي آنتن شبکه جوان خواهد رفت و در اين برنامه در قالب داستاني، نگاه دو فر را که درگير ماجرايي هستند مرا بازگو مي‌کند.

*** فرشته‌ها سلام!

مدير شبکه راديويي جوان با اشاره به ويژه برنامه " فرشته‌ها سلام"، گفت: فرشته‌ها سلام! براي دومين سال پياپي ويژه برنامه افطار راديو جوان خواهد بود و با شعار " سي روز، سي سلام، سي نشانه" مهمان سفره افطار شنوندگان شبکه راديويي جوان است که اجراي آن برنامه بر عهده دو گوينده پرانرژي چون " حسن اسماعيل پور" و " پيمان طالبي" خواهد بود و در اين برنامه با تازه، مسلمانان خارجي، گزارش‌هاي مستند و صحبت‌هايي از زبان يک آشپزخانه از بخشهاي ديگر اين برنامه است./ي2

گزارش از: الهه عليزاده


برچسب ها: سایت ، رادیو ، جوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا زارعی
۱۳:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خوب بود.سپاسگزارم
آخرین اخبار