هفتمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان از پنجشنبه 20 تیر به مدت 5 روز در ورزشگاه کبکانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفتمین دوره اردوهای تیم ملی کاراته بانوان از پنجشنبه 20 تیر با ورود ملی پوشان به اردوها آغاز می شود و 21 تیر به طور رسمی به مدت 5 روز تمرینات خود را دنبال می کنند.

بر طبق این گزارش گفتنی است، که در طول این اردوها ملی پوشان رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان زیر نظر مربی مخصوص خود به
تمرین می پردازند.

ملی پوشان به طور فشرده مسابقات رسمی زیادی را پیش رو دارند از جمله رقابت های غرب آسیا که از 11 شهریور تا 16 شهریور و پس از آن مسابقات کاراته وان ترکیه از 17 شهریور تا 18 شهریور و از آن سو مسابقات کشورهای اسلامی از 31 شهریور تا 9 مهر، که باید دید روسای فدراسیون در خصوص این رقابتها چگونه تصمیم می گیرند و ملی پوشان در کدامیک از این رقابتها شرکت می کنند.

پیش از این فدراسیونی ها گفته بودند که در تمام مسابقات پیش رو حاضر می شویم ولی باید دید با این فشردگی کدام مسابقه توجیج داده می شود تا ملی پوشان برای حضوری شایسته در رقابت های آسیای آذر ماه برگزار می شود آماده شوند.

 گفتنی است: که در اردوی بعدی طبق فراخوانی که فدراسیون برای سه وزن امید تیم ملی بانوان داده است ، یک مسابقه انتخابی برگزار می شود تا طی آن نفرات برتر این سه وزن برای حضور در اردو ها انتخاب شوند./آق
برچسب ها: بانوان ، کاراته ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار