مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر روحاني در صورتي که مسير "اعتدال" را در پيش بگيرد به طور حتم کابينه قوي را تشکيل خواهد داد.

حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور  مشاور نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره  تحقق شعار اعتدال در کابينه دولت يازدهم گفت: با توجه به اين که حجت‌الاسلام و‌المسلمين دکتر حسن روحاني تمامي گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي را درباره ترکيب کابينه دولت يازدهم را رد کرده‌ است‌ لذا نمي‌توان به طور قطع درباره کابينه دولت يازدهم اظهارنظر کرد.

وي افزود: شاهد بوديم که در برنامه‌هاي انتخاباتي، حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني همواره بر رعايت اعتدال تاکيد شده است‌ لذا به طور حتم اين موضوع در دولت و کابينه وي نيز مدنظر قرار خواهد گرفت.

ذوالنور تصريح کرد: رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران بايد شعار اعتدال را در مسير و دولت خود مدنظر قرار داده و از تمامي چهره‌ها و افراد متعلق به تمامي جريان‌هاي سياسي که به آرمان‌هاي امام (ره) و رهبري پايبند هستند، در دولت خود استفاده کند.

مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران تصريح کرد: به طورحتم حجت‌الاسلام و‌المسلمين روحاني در صورتي که مسير اعتدال را در پيش بگيرد به طور حتم کابينه قوي را تشکيل خواهد داد.

ذوالنور در پايان اظهار داشت: انتظار اين است که رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران در دولت يازدهم از کساني که در چارچوب نظام حرکت نکرده‌اند، استفاده نکند.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار