رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: یک‌هزار و 130 نفر زیر پوشش اداره بهزیستی منوجان قرار دارند و خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران فاطمه تهرودی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: یک‌هزار و 139 نفر زیر پوشش اداره بهزیستی منوجان قرار دارند.

وی با بیان اینکه خدمات اداره بهزیستی شهرستان منوجان در چهار حوزه امور اجتماعی، توانبخشی، واحد پیشگیری و مشارکت‌ها انجام می‌پذیرد، افزود: از این تعداد 935 نفر در حوزه توانبخشی، 55 خانوار در حوزه اجتماعی و 149 نفر زیر پوشش حوزه پیشگیری و مشارکت‌ها قرار دارند.

تهرودی با اشاره به اینکه به 285 نفر از افراد معلول و بیماران روانی زیر پوشش کمک هزینه نگهداری پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین به 55 خانوار و 204 مددجوی زیر پوشش مستمری ماهانه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود 850 کودک در مهدهای کودک شهری و روستایی تابعه آموزش دیدند، ابراز داشت: همچنین طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و شهری با اعتبار بیش از 569 میلیون ریال اجرا شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان از پرداخت حق بیمه خویش‌فرمای معلولان به میزان 27 میلیون و 689 هزار ریال طی سال گذشته خبر داد و گفت: یارانه آموزشی نیز به کودکان نیازمند مهدکودک‌ها به میزان 56 میلیون ریال اعطا شده است.

تهرودی عنوان کرد: حق پرستاری به معلولان ضایعه نخاعی به میزان 30 میلیون و 400 هزار ریال و کمک هزینه درمان به معلولان و مددجویان به میزان 49 میلیون ریال و 298 هزار ریال پرداخت شده است.
برچسب ها: کرمان ، منوجان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.