نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در شهرستان اهر تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، فلاحی باباجان، در جمع کشاورزان شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه اکثر مردم به کار کشاورزی مشغول هستند سرمایه گذاری و جذب سرمایه در جهت توسعه بخش کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه محصولات سایر استان ها با چند برابر به فروش می رسد افزود: در بحث قیمت گندم که متأسفانه قیمتی که برای خرید آن تصویب شده است هزینه کاشت، داشت، برداشت و حمل و نگهداری آن را کفایت نمی کند و باید گفت هزینه تمام شده تولید گندم با قیمت خرید تضمینی آن تفاوت فاحشی دارد که امیدواریم دولت در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشد.

فلاحی باباجان، همچنین با اشاره به خسارات ناشی از سرمازدگی، بارش تگرگ، بارش باران های سیل آسا و سایر عوامل طبیعی در شهرستان اهر، بر پرداخت به موقع خسارات وارده به محصولاتی که بیمه شده است و خسارت 100 درصدی وارد شده است از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی تأکید کرد.

نماینده مردم اهر وهریس درمجلس شورای اسلامی گفت: درصد قابل توجهی از محصولات زراعی به علت نبود جاده بین مزارع از بین می رود و با توجه به پیشرفت علوم و فنون و استفاده از ابزار و ماشین آلات کشاورزی و ضرورت انتقال مناسب بدون کمترین ضایعات محصولات تولیدی به مراکز فروش، احداث و بهسازی جاده های بین مزارع را دوچندان ساخته است./س

برچسب ها: تأکید ، بخش ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.