همزمان با دومين سالگرد تاسيس پايگاه مقاومت بسيج وزارت دادگستري، جلسه شوراي فرماندهي اين پايگاه با حضور وزير دادگستري برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، همزمان با دومين سالگرد تاسيس پايگاه مقاومت بسيج وزارت دادگستري، جلسه شوراي فرماندهي اين پايگاه با حضور وزير دادگستري برگزار شد.

"سيد مرتضي بختياري" وزير دادگستري، در سخناني با اشاره به نزديكي ماه مبارك رمضان، اين ماه را فرصتي براي درك فيوضات بي شمار اين ماه و شب‌هاي قدر و تصفيه قلوب از كدورت‌ها و تيرگي‌ها دانست.

بختياري در بخشي از سخنان خود ضمن اشاره به گستردگي و حساسيت جايگاه و فعاليت قوه قضاييه، تشكيل معاونت امور استان‌هاي بسيج قوه قضاييه را گامي كليدي و لازم بر شمرد.

سرهنگ توحيد لو فرمانده اسبق بسيج قوه قضاييه نيز در سخناني، ضمن تشكر از تلاش و جديت اعضاي پايگاه بسيج وزارت دادگستري، موفقيت اين پايگاه را مرهون همت و همكاري و حمايت مديران اين مجموعه دانست.

در اين جلسه همچنين عطارزاده، فرمانده بسيج قوه قضاييه با تقدير از وزير دادگستري و اعضاي شوراي فرماندهي پايگاه، از بحث تغيير و تدوين ساختار بسيج قوه قضاييه و گرايش به حوزه محوري در اين بخش خبر داد.

وي با اشاره به تلاش براي تشكيل معاونت امور استانهاي بسيج قوه قضاييه كه برنامه كارشناسي آن از آذرماه سال 91 در دست بررسي است گفت: تلاش بر اين است تا نقش بسيج قوه قضاييه در ساير استانها صرفا نقشي هماهنگ كننده و نظارتي ـ حمايتي بوده و ماموريت ها از طريق سپاه مناطق و استانها به پايگاه ها ابلاغ گردد.

عطارزاده با اشاره به تصويب و ابلاغ بودجه سال 91 بسيج قوه گفت: تلاش بر اين است تا ساختار بسيج قوه به صورت مدون و تشكيلاتي طراحي و نظام‌مند گردد.

وي با اشاره به اهميت و جايگاه طرح صالحين، بحث آموزش و امر به معروف و نهي از منكر و مواردي از اين دست را از برنامه هاي مهم و در دست اقدام بر شمرد.

در ابتداي اين جلسه الوندي، فرمانده پايگاه بسيج حضرت ولي عصر(عج) وزارت دادگستري با اشاره به موفقيت‌ها و برنامه‏‌هاي رو به رشد اين پايگاه، يكي از عوامل توفيق و شكوفايي آن را حمايت بي شائبه و بسيجي بودن تمام عيار وزير دادگستري بر شمرد.

الوندي در بخشي از سخنان خود با اشاره به اينكه از 132 عضو اين پايگاه 97 نفر اعضاي عادي و 35 نفر بسيجيان فعال مي‌باشد افزود: شاخص فعاليت‌هاي اين پايگاه برگزاري اردوي راهيان نور بوده كه در اين زمينه برنامه‌هايي در دست انجام است.

وي با اشاره به حضور فعال اعضاي پايگاه در فعاليت‌هاي سياسي، تبليغات محيطي و رسانه‌اي، كلاس‌هاي بصيرتي و مراسم مختلف و همچنين حضور فعال در كارگروه‌ها و كميته‌هاي بسيج قوه قضاييه، از تشكيل 13 حلقه صالحين از اعضاي پايگاه بسيج وزارت دادگستري خبر داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار