در طی هفته جاری واحد موتوری سنگین منطقه اقدام به پاکسازی در سطح منطقه کرد.

عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: واحد موتوری سنگین اقدام به پاکسازی در سطح منطقه کرد که این اقدامات شامل آب پاشی، انتقال خاک و ضایعات، پاکسازی حریم خط راه آهن تهران- تبریز و شست و شوی انهار و خیابان های سطح محدوده بوده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در این اقدام آب پاشی کلیه خیابان های موجود در سطح منطقه هر روز از ساعت 4 صبح لغایت 6 صبح حدوداً 48 کیلومتر توسط تانکرهای این واحد و شست و شوی انهار در سطح نواحی از جمله خیابان های فریدون احمدی شمالی و جنوبی، خیابان مهمانوازان،خ شاندیز یافت آباد، خیابان 16 متری گلچین، 18 متری شهید فتحی، اکبر زاده، باقری، اصغر نژاد، خیابان های بلورسازی، رینگ حق شناس، خ قزوین، خ دهداری و ورزشگاه بوده است.

صمدیان در ادامه به پاکسازی حریم خط راه آهن تهران- تبریز اشاره کرد و گفت: این پاکسازی در 3 نوبت توسط لودر و کامیون های این واحد بت 20 سرویس به وزن تقریبی 140 تن و انتقال آن به کهریزک صورت گرفت.

معاون امور شهری منطقه در پایان خاطر نشان کرد: همچنین انتقال خاک، ضایعات و نخاله، لجن از محوطه داخل موتوری سنگین هر روز 18 سرویس به وزن تقریبی 126 تن و انتقال آن به کهریزک انجام شده است./ل

برچسب ها: متوری ، سنگین ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار