داور فوتبال کشورمان گفت: افراد غیر حرفه ای در کلاس های پیش فرض داوری، کار داوران حرفه ای را زیر سؤال برده است.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلات دپارتمان کمیته داوران گفت: زمانی که اعضای اصلی و برجسته فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه اصرار بر تخلف در داوری دارند، دیگر جا برای حرفی نمی ماند.

داور فوتبال ایران افزود: در حالی که از بین 206 کشور جهان، ایران برای اولین بار دپارتمان کمیته داوران را تشکیل می دهد و قانون می گذارد اما خود قانونی را اجرا نمی کند و قانونمندی وجود ندارد. هنگامیکه بحث نظارت چنین داوران، مدرسان و لیست بین المللی بدون تصویب کمیته داوران اجرا می شود تخلف صورت می گیرد اما کسی حرفی نمی زند.
 
وی در ادامه گفت: من برای افرادی که در فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول هستند متأسفم چون رفیق بازی جای قانون را گرفته و من نمی دانم که به انزوا کشیدن اصفهانیان، فنایی، مرادی به سود چه کسانی است و چرا مسئولان فدراسیون فوتبال در مسائل کمیته داوران دخالت می کنند و در کمیته های دیگه هیچ گونه دخالتی انجام نمی دهند بنابراین این موضوعات باید بررسی شود.
 
داور فوتبال ایران بیان کرد: تنها راه حلی که می تواند مشکل دپارتمان کمیته داوران را برطرف سازد احترام به قانون است اگر اساسنامه و قانون هایی که توسط هیئت رئیسه تصویب شده است را اعلام کنند، دیگر مشکلاتی به وجود نمی آید.

خسروی با بیان اینکه حق داوران حرفه ای پایمال شده است گفت: در کلاس های پیش فرض داوری افرادی هستند که روزی منتقد داوری بودند و اصلاً فکر نمی کردند که در این کلاسها حضور پیدا کنند و به تدریس بپردازند و متأسفانه افرادی که توسط فیفا به عنوان مدرس آسیا انتخاب شدند در این کلاسها حضور ندارند و حرف آخر من این است که باید اعضای کمیته داوران از اصفهانیان حمایت کنند تا حداقل به رأی خودمان احترام بگذاریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار