بامعرفی اچ تی سی وان، پرچم دار جدید اچ تی سی، لقب سریع ترین اسمارت فون این شرکت به این محصول رسید، اما این عنوان برای One زیاد ماندگار نبود، و هم اکنون محصول دیگری این عنوان را بدست آورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اچ تی سی وان دیگر به عنوان سریع ترین محصول این کمپانی به حساب نمی آید، و پس از معرفی نسخه ی جدید پروانه ی اچ تی سی، یعنی Butterfly S با توجه به امتیازاتی که از پردازنده و رم این محصول به دست آمده، این لقب در اختیار او قرار گرفته است.


اچ تی سی وان و نسخه باترفلای اس، هر دو از پردازنده اسنپ دراگون 600 ساخته ی کوالکام استفاده می کنند، اما قدرت پردازش در وان معادل 1.7 گیگاهرتز است، که این عدد برای باترفلای اس 200 مگابایت بیشتر می باشد، و معادل 1.9 گیگاهرتز است و دقیقا به همین علت نسخه باترفلای اس، توانسته گوی رقابت را از وان بگیرد.


البته نمی توان گفت که پرچم دار جدید اچ تی سی باترفلای اس می باشد، گرچه این محصول علاوه بر قدرت پردازنده از صفحه نمایش بزرگتر و باتری قوی تری نیز استفاده می کند اما با توجه به بدنه زیبا و فلزی وان و هم همچنین فروش بسیار خوب آن برای اچ تی سی، همچنان این محصول به عنوان پرچم دار اچ تی سی به حساب می آید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار