قائم مقام معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو گفت: ويژه برنامه هاي متنوعي را در جهت بهره مندي هر چه بيشتر شهروندان تهراني از ماه مبارك رمضان در دست اجرا داريم.

هادي زند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اين برنامه ها که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به اجرا در خواهد آمد با سه رويکرد ايام ماه مبارک، ليالي قدر و عيد فطر برگزار مي شود.
وي تصريح كرد:با توجه به حجم عظيم مسافران كه اين تعداد به علت تجهيزات و امكانات موجود در سطح مترو رو به افزايش است افزود: ما  با برنامه ريزي و تلاش هاي مستمر در جهت غناي هر چه بيشتر فرهنگ ناب اسلامي و ايراني به استقبال ماه ميهماني خدا خواهيم رفت. قائم مقام معاونت فرهنگي و اجتماعي افزود: با فضا سازي و تزئين ايستگاه‌ها و قطارهاي مترو با استفاده از كتيبه، لمينت، نگاه گذر و تابلوهاي سكو و نمايشگرهاي داخل واگن به دنبال هرچه با شكوه تر برگزار شدن اين ضيافت الهي هستيم.
وي در ادامه افزود: از ديگر برنامه هاي اين معاونت در ايام پر بركت ماه رمضان مي توان به، برپايي جشن رمضان ويژه ميلاد پر بركت كريم اهل بيت (ع) و اجراي طرح اكرام ايتام با همكاري كميته امداد امام خميني (ره)،برپايي ويژه برنامه هاي شب سرنوشت مخصوص شبهاي قدر،توزيع بسته هاي افطاري با عنوان افطار آسماني،انتشار ويژه نامه بوي بهشت با مضامين و  موضوعات متنوع و مسابقات كتابخواني و طرح انفاق نان را مهمترين برنامه هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي مترو اشاره كرد.
وي گفت:  همکاري با نهادهاي فرهنگي و اجتماعي شهر در هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه هاي اين ماه مبارک و افزايش سطح دسترسي مردم به اين برنامه ها را از ديگر اقدامات و سياستهاي معاونت فرهنگي و اجتماعي که توسط اين معاونت در حال انجام است و اميدواريم شهروندان تهراني با حضور گسترده خود در اين برنامه‌ها از برکات اين ماه عزيز بيشترين بهره را ببرند./ف
برچسب ها: نشاط ، برنامه ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار