کريمي گفت: در سال 2011 حق بيمه توليدي ايران رشد 45 درصدي داشته و تونسته رتبه اول را در ايران کسب کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، کريمي رئيس کل بيمه مرکزي در مراسم اختتاميه 13 نمايشگاه صنعت ساختمان با اشاره به اهميت نقش تعاون در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران گفت: تعاون يکي از مباني اصلي اقتصاد کشور به شمار مي‌رود و نقش موثري در جلوگيري از تکثير سرمايه کشور دارد.

وي ادامه داد: وجود افرادي در کشور موجب سوء استفاده از سرمايه‌هاي کشور ميشود که ميتوان با ايجاد  تعاوني مانع از سوء استفاده اين افراد شويم.

رئيس کل بيمه مرکزي با اشاره به محترم شمردن مالکيت در کشور گفت:  محترم شمردن مالکيت در ايران موجب مورد تاييد قرار گرفتن تعاون شده است.
عضو هيات مديره اتاق تعاون ايران در ادامه تصريح کرد: تعاون 25 درصد از سهم اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است.

کريمي در ادامه يادآور شد: برگزاري چنين نمايشگاه‌هاي موجب تقويت بخش خصوصي و دولتي ميشود.

وي گفت: نقش بيمه موجب  ايجاد آرامش و امنيت ميان مردم مي شود.

رئيس کل بيمه مرکزي با اشاره به اينکه بسياري از مردم در سالهاي گذشته تنها بيمه شخص ثالث و اتومبيل را مي‌شناختند گفت: در حال حاضر با تلاشهاي صورت گرفته مزاياي بيمه بسيار شناخته شده و امتيازهاي بيشتر براي مردم در نظر گرفته شده است.

کريمي با اشاره به اينکه در سال 2011 بيمه رشد 45 درصدي داشته است گفت: ايران در حق بيمه توليدي در دنيا رتبه اول را کسب کرده است.

وي در ادامه توضيح داد:  در سال 2011 مجله سيکما در سوئيس حق رشد بيمه توليدي ايران را 52 درصد اعلام کرد و مقام اول را کسب کرد.

رئيس کل بيمه مرکزي در ادامه افزود: نظارت جدي بر ارائه خدمات بيمه اي بايد توسط شرکتها بيشتر شود.

وي با اشاره به اينکه از سال 88 کشور ايران مورد تحريم بيمه اي قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با همکاري شرکتها توانستيم ستاد  تدابير ويژه تحريم ها را ايجاد نمايم.

کريمي در ادامه توضيح داد: با ايجاد اين ستاد بدون يک ريال هزينه توانستيم تمامي ريسک هاي تحريم ها را تحت پوشش بيمه اي خود قرار دهيم.

ريئس کل بيمه مرکزي در ادامه گفت: در آينده نزديک پروانه بيمه تعاون صادر ميشود.

وي خاطر نشان کرد: چرخه اقتصادي کشور توسط تعاونيها مي‌گردد./ انتهاي پيام
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار