رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران بر ضرروت تنوع بخشي محصولات بيمه اي تاكيد كرد و گفت: نگاه جامع و فراگير در صنعت بيمه مي تواند به همگاني شدن بيمه در كشور منتهي شود و بخشي نگري در ...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از  بيمه مركزي ، سيد محمد كريمي افزود: هم انديشي اهالي صنعت بيمه و يافتن راهكارهاي جديد براي تعميم فرهنگ بيمه و توسعه فعاليت ها و تنوع بخشي به محصولات بيمه اي ضروري آشكار است.

رئيس كل بيمه مركزي با اشاره به اهتمام جدي بيمه مركزي در بازنگري و اصلاح آيين نامه ها تصريح كرد: قوانين و مقررات صنعت بيمه بايد روزآمد و دقيق باشد و براي تحقق اين امر راهكاري غير از اصلاح و به روزشدن آيين نامه ها وجود ندارد.

وي با ابراز خرسندي از رقابتي تر شدن بازار بيمه در كشور ، خاطرنشان كرد: تنوع رشته هاي بيمه اي و ظرفيت هاي موجود سبب شده است شركت ها با احساس امنيت و آرامش در اين بازار رقابتي فعاليت كنند و ما بايد به دنبال خلق فرصت هاي تازه و ايجاد ظرفيت هاي جديد باشيم.

كريمي افزود: هدف نهايي صنعت بيمه ، اطمينان بخشي به مردم و ايجاد آرامش در بازار كسب و كار و توليد است و با ياري تمامي همكاران پرتلاش خود در اين مسير حركت خواهيم كرد.

وي از مديران صنعت بيمه استانها خواست در كنار فعاليت هاي معمول بيمه اي ، فرهنگ سازي را با جديت هر چه تمام تر دنبال كنند تا صنعت بيمه جايگاه واقعي خود را پيدا كند./س
برچسب ها: محصولات ، بیمه ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار