رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: صنعت بيمه بايد در انجام تعهدات و به ويژه هنگام پرداخت خسارت به گونه اي عمل كند كه مردم با شنيدن نام بيمه، آرامش و اطمينان را احساس كنند.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي و بين الملل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران ، سيد محمد كريمي در بازديد از مناطق سيل زده استان گلستان افزود: شركت هاي بيمه كه ريسك خسارت سيل گلستان را بر عهده داشتند در كوتاه ترين زمان ممكن به تسويه تعهدات خود پرداخته اند و خوشبختانه به اعتماد مردم پاسخ مناسبي داده اند.
رئيس كل بيمه مركزي تصريح كرد: خادمان صنعت بيمه وظيفه آرامش بخشي به جامعه را بر عهده دارند و اين رسالت خطير در هنگام وقوع اينگونه خسارت ها ، سنگين تر مي شود.
وي خاطرنشان كرد: برخي از خسارت ديدگان از پوشش هاي معتبر بيمه اي برخوردار نيستند ، اما صنعت بيمه همه تلاش خود را به كار مي گيرد تا خسارت آنان نيز ارزيابي و بخشي از آن جبران شود.
كريمي با قدرداني از عملكرد استانداري گلستان در  صدور بيمه هاي همگاني برخي از شهرهاي استان  گفت: بيمه در كشور ما به سمت همگاني شدن حركت مي كند و همه دستگاه ها بايد در تشويق و ترغيب مردم به خريد پوشش هاي بيمه اي بكوشند تا چتر امنيت و آرامش در جامعه گسترده تر شود.
پس از حادثه سيل گلستان، رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در صدر هيئتي از مديران عامل و فعالان صنعت بيمه از مناطق سيل زده بازديد كردند و بخشي از خسارت در جريان اين بازديد به حادثه ديدگان پرداخت شد.
برچسب ها: بیمه ، تعهد ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار