به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : توليدخودرو با نشان ايراني حاصل نيم قرن تجربه خودروسازي ايران و همكاريهاي بين المللي با برندهاي معتبر است.
وي با اشاره به اينكه در استراتژي هاي ايران خودرو بر روي نوآوري و توسعه تکنولوژي به منظورصادرات تاکيد ويژهاي شده است، خاطر نشان ساخت: برآورد تقريبي ارزش برند ايران خودرو400 ميلياردتومان است و اين ارزش مرهون تلاش چند سال اخير اين شرکت براي حضور در بازارهاي رقابتی جهاني است.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: خودروسازان براي ماندن درصحنه رقابت جهاني از طريق افزايش مشتري و توليد دست و پنجه نرم مي کنند وشركت هايي دراين عرصه موفق خواهند بود كه يا بتوانند خود را با برند سرآمدشان معرفي کنند يا محصولات خود را با قيمت هاي مناسب تر و کيفيت بهتر ارايه کنند .
وي تاكيدكرد: فقط عرضه محصول عالي موفقيت در بازار را تضمين نمي کند و خودروسازان براي موفقيت در بازار نيازمند هر دو جنبه تمايز در محصول و ارزش برند هستند.
نجم الدين اظهارداشت : ارزش برندخودرو سازان به عنوان سرمايه نامحسوس آنان محاسبه و در حساب هاي مالي ثبت مي شود.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد:اگر بخواهيم پا را فراتر و در عرصه بين المللي بگذاريم، بالاجبار بايديک برندقوي صاحب تکنولوژي برترداشته باشيم. ما سعي کرديم خودرا با برخي بازارهاي بينالمللي تطبيق دهيم و اگر بخواهيم اين مسير را ادامه دهيم بايد سرعت توسعه و پيشرفت تکنولوژي بيشتر شود.
انتهای پیام/