مدير بازاريابي و فروش ايران خودرو گفت : مشتريان از روز شنبه مي توانند خودروهاي مورد نظر خود را به صورت قطعي خريداري کنند.

عبداله بابايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد: شرکت ايران خودرو براي تثبيت بازار و اطمينان به مردم مبني بر اين که تحريم ها هيچ آسيبي به روند توليد و قيمت نخواهد زد ، شرايطي فراهم کرده است تا مشتريان بتوانند هر محصولي را که ميخواهند ، به صورت قطعي از طريق سايت ايران خودرو خريداري کنند.

وي درباره روش پرداخت هزينه خريد قطعي خودروها گفت: متقاضيان با انتخاب نوع و قيمت خودرو ،دغدغه اي از لحاظ نامشخص بودن قيمت خودرو تا زمان تحويل نخواهند داشت.

بابايي  افزود : خودروها با قيمت مشخص و با قيمت مصوب در سايت فروش گروه صنعتي ايران خودرو عرضه مي شود.

بنابراين گزارش معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو پيش از نيز هر گونه اخباري مبني بر توليد مجدد خودرو پيكان را تكذيب و تاکيد کرده است : در حال توليد محصولات جديد با برند ملي در جهت کسب افتخار براي ايران اسلامي هستيم.

بابايي تصريح کرده است : انتشار خبر دور جديد تحريم‌هاي آمريكا در قالب تحريم صنعت خودرو كشورمان، علاوه بر حدس و گمان ، برخي را بر آن داشت تا خودي نشان دهند و در پوشش نظر كارشناسي سخناني بي‌پايه را بر زبان آورند كه با توجه به رشد صنعت خودرو در كشور، موجب وهن آن است.   

وي افزود : توليد مجدد خودرو پيكان كه از سوي برخي مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار يافته، خلاف واقعيت است كه نشان مي‌دهد، گويندگان آن هيچ شناختي از صنعت، به وي‍ژه صنعت خودرو كشور ندارند. 

بابايي گفت : اين عده چشم بر توسعه اين صنعت در كشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحليل مسايل روز مي‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمايه كسب شهرت براي خود قرار مي دهند.  

وي افزود: صنعت خودرو كشور، بوي‍ژه گروه صنعتي ايران خودرو در اين سال‌ها با توليد برندهاي ملي جديد اوضاع ديگرگونه‌اي يافته است كه در آن امكان توليد مجدد خودرو پيكان و بازگشت به آن وجود ندارد .

معاون ايران خودرو در ادامه اعلام کرد :  گروه صنعتي ايران خودرو با ورود دومين خودرو با برند ملي (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنين توليد سومين خودرو با برند ملي(دنا) از سوي اين شركت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاري ثابت كرده كه گام در مسيري بي‌بازگشت گذاشته است.

بابايي گفت : صنعتگران در اين حوزه تلاش مي‌كنند محصولات خود را مبتني بر نيازهاي روزآمد شده بازار توليد كنند. 

وي افزود : ترديدي نيست كه محدوديت‌هاي اينگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد توليد تاثيرگذار است و در حكم مانعي در اين مسير تلقي مي‌شود، اما هيچ‌گاه نتوانسته است اين چرخ را از حركت بازدارد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، صنعت ، خودرو ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صصادق شاهیان
۱۹:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۲
اگه قیمتها و شرایطش مثل بیست بهمن نود و یک نباشه خوبه. مگر نه هیچ دردی دوا نمیکنه و شرایط بازار همچنان بحرانی میمونه.
آخرین اخبار