جبهه نجات ملي مصر جريان اصلي اپوزيسيون آن کشور امروز با انتشار بيانيه اي هرگونه خبر منتشر شده در اين باره که آن جريان خواستار حذف ساير جريانات سياسي از جمله اسلامگرايان از صحنه سياسي مصر است را تکذيب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اهرام آنلاين ؛  اعضاي جبهه نجات ملي مصر در بيانيه اي که امروز (پنجشنبه) منتشر کرده اند ضمن تبريک به مردم مصر به مناسبت تحول اخير کشورشان اظهار داشته که در کنار مردم مصر به آرمانهاي انقلاب مصر وفادار خواهند ماند. اين جبهه در ادامه بيانيه خود اظهار داشته که تحول اخير مصر "کودتايي نظامي" نبوده بلکه يک ضرورت سياسي بوده است. 
جبهه نجات ملي مصر در اين باره افزوده است "ما تاکيد مي کنيم که با هيچ گونه معياري نمي توان مدعي شد که تحول اخير در مصر يک کودتاي نظامي بوده است. تصميم فرمانده نيروهاي کل مسلح ارتش مصر يک ضرورت براي حفاظت از مردم سالاري و حفظ وحدت کشور و آرمانهاي انقلاب 25 ژانويه بوده است.

 اعضاي اين جبهه در ادامه افزوده اند "ما معتقديم که تصميم نيروهاي نظامي پس از ديدار با شخصيت هاي مورد احترام مذهبي از جمله شيخ الازهر و پاپ قبطي ها اتخاذ شده است. نيروهاي مسلح مصر تصميم مبني بر مداخله در امور سياسي کشور را اتخاذ نکرده اند." اين جبهه در انتها خاطر نشان ساخته است "ما به حق فعاليت سياسي تمام احزاب از جمله احزاب اسلامگراي مصري احترام مي گذاريم." 
برچسب ها: جبهه ، نجات ، ملی ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار