ینگرید لدرهاس-اکون، 46 ساله، نایب رئیس سابق تیفانی به جرم دزدی 1.3 میلیون دلاری جواهرات، روز سه شنبه در منزلش در دارین کانکتیکات، توسط مأموران اف بی آی دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ اینگرید لدرهاس-اکون، 46 ساله، نایب رئیس سابق تیفانی به جرم دزدی 1.3 میلیون دلاری جواهرات، روز سه شنبه در منزلش در دارین کانکتیکات، توسط مأموران اف بی آی دستگیر شد.

لدرهاس قبلاً رئیس بازرگانی و توسعه محصولات این برند جواهرات بود. او اکنون متهم به سرقت 164 قطعه جواهرات از جمله دستبندهای الماس، گوشواره های الماس و پلاتین و طلا، انگشترهای الماس و پلاتین و گردنبندهای الماس است.

 

اگر لدرهاس مجرم شناخته شود به بیش از 20 سال زندان محکوم می شود. مسئولین ادعا کرده اند که او پس از ترک کمپانی تیفانی در ماه فوریه، 164 آیتم را خارج کرده و تابحال برنگردانده است.

لدرهاس در اظهارات خود در مورد جواهرات گمشده ادعا کرد که بعضی از آنها را در شرکت جا گذاشته و بعضی از آنها گمشده یا از بین رفته اند.

ولی تحقیقات نشان داد که او این آیتم ها را به یک دلال بین المللی ناشناخته به قیمت 1.3 میلیون دلار فروخته است.
 
 
صورتحساب های بانکی او نشان می دهند که از ماه ژانویه 2011، این دلال 75 چک به مبلغ 47.400 دلار برای او یا شوهرش نوشته است.
 

 مسئولین می گویند که فاکتورهای فروش با امضای لدرهاس را پیدا کرده اند ولی او می گوید این فاکتورها مربوط به اموال شخصی او هستند.

ظاهراً او این آیتم ها را با قیمت کمتر از 10000 دلار خارج می کرده تا شناسایی نشود، زیرا این شرکت همه آیتم های بالاتر از 25 هزار دلار را روزانه چک می کند.

او تا ماه مارس نایب رئیس تیفانی بود و بعد از 22 سال کار کردن برای این شرکت بخاطر تعدیل نیرو کنار گذاشته شد.
 
منبع: برترینها
برچسب ها: جواهرسازی ، حبس ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار