تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی پس از 17 سال به مقام هشتمی آسیا رسید که با توجه به غیبت کره شمالی مقامی غیر از آن هم از آنها انتظار نمی رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابتهای تیمی تنیس روی میز قهرمانی آسیا پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان همان طور که پیش بینی می شد به مقام هشتمی آسیا دست یافتند، هر چند این عنوان به ظاهر رکوردی 17 ساله را شکسته است وملی پوشان کشورمان پس از سالها موفق شدند عنوان هشتمی را پس بگیرند اما حقیقت این است که این رکورد ره راحتی آب خوردن به دست آمد.

تیم ملی مردان ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان ، محمد رضا اخلاق پسند و حمیدرضا طاهر خانی درمسابقات قهرمانی آسا کره جنوبی مسیری هموار را گذراندند.

آنها در نخستین بازی خود 3 بر صفر امارات را مغلوب کردند، در بازی دوم قزاقستان را 3 بر یک از پیش رو برداشتند.

آنها برای راهیابی به جمع 8 تیم برتر آسیا به راحتی از سد تایلند با نتیجه 3 بر صفر گذشتند. اما در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شدند.

دیدار بعدی ملی پوشان ایران برای جدال کسب مقام پنجمی مصاف با تیم هنگ کنگ بود که نتوانستند مقابل آنها پیروز شوند.

پینگ پنگ بازان ایران برای کسب عنوان هشتمی رودرروی هندوستان رقیب دیرینه خود قرار گرفتند و بازهم تسلیم شدند تا درنهایت مقام هشتمی آیا را به دست آوردند.

لازم به ذکراست، تیم ملی مردان ایران در رقابتهای سال گذشته قهرمانی آسیا در ماکائو به مقام نهم رسیدند اما درحالی که کره شمالی درآن پیکارها حضور داشت با توجه به عدم شرکت کره شمالی در این دوره از رقابتها کسب مقام هشتمی ، اگر چه به ظاهر ثبت یک رکورد محسوب می شود اما درواقع مقامی همانند سال گذشته است.

بر اساس این گزارش ، ایران در سال گذشته 3 بر 2 و بسیار نزدیک مقابل هند باخته بود. با توجه به عدم برگزاری اردوهای بلند مدت و بی برنامگی فدراسیون بیش از این هم انتظار نمی رفت./مح
برچسب ها: مردان ، ملی پوشان ، مغلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار