آل‌اسحاق افزود: اکنون باید ترجمه عملی گفتمان عقلانیت و تدبیر و اعتدال و اخلاق ظهور و بروز کند و ما اعتدال را در همه ارکان مدیریتی و رفتاری ببینیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سی و یکمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران صبح امروز با تبریک فعالان بخش خصوصی کشور به مناسبت حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و در آن از پیروزی گفتمان اعتدال و تدبیر و امید به آینده و روحیه نشاط سخن رفت.

در این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تهران به موضوعات مختلفی از جمله بودجه سال 92 کشور پرداختند و درآمدها و هزینه‌های مندرج در آن را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.



رئیس اتاق تهران گفت: با روشن شدن نتیجه انتخابات همه دریافتند که این گفتمان مورد خواست همه کشور بوده است و نتیجه آن هم در شادمانی و نشاط تزریق شده به جامعه نمایان است و همه مردم در هر کوچه و گذر از روحانیون گرفته تا دانشجویان، از کارگران و کارمندان گرفته تا بازاریان، از یک بقالی کوچک تا یک بنگاه اقتصادی بزرگ همه از شرایط فعلی احساس رضایت دارند.

آل‌اسحاق با بیان این که وجدان عمومی صحیح عمل کرد و درست تشخیص داد افزود: اکنون باید ترجمه عملی گفتمان عقلانیت و تدبیر و اعتدال و اخلاق ظهور و بروز کند و ما اعتدال را در همه ارکان مدیریتی و رفتاری ببینیم، باید در عمل تدبیر مبتنی بر تجربه و عقل مشاهده شود وهمچنین اخلاق و اعتدال باید در صحنه عمل ملاحظه شود تا فضای تخاصمی به طور کامل حذف شود و فضای تعادلی جایگزین آن شود.

یحیی آل‌اسحاق تاکید کرد: برای شکل‌گیری چنین فضایی نیاز است تا همگان دست به دست هم بدهیم و آنچه را گذشته فراموش کنیم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: تدبیر ، امید ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار