امروز در صورت تقاضا، 66 قلم کالا با حجم بیش از 124 هزار تن، به صورت سلف، نسیه و نقد در تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران روی تابلوی عرضه می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز 11 تيرماه در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، 20 هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب با قیمت پایه 14 هزار و 320 ریال در هر کیلو و به صورت سلف عرضه می شود.

همچنین، گروه صنایع کابلسازی افق البرز با 200 تن مس مفتول با قیمت پایه 186 هزار و 612 ریال در هر کیلو و به صورت سلف در تالار معاملات حاضر می شود.

علاوه بر این، تالار مذکور شاهد عرضه 3 هزار تن شمش هزارپوندی 99.7 مجتمع آلومینیوم هرمزگان با قیمت پایه 57 هزار و 20 ریال در هر کیلو است. 

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی،در گروه مواد پلیمری، در صورت تقاضا، حدود 62 هزار تن انواع PVC، پلی اتیلن، SBR، پلی پروپیلن، اکریلونیتریل بوتادین استایرن، پلی کربنات و اپوکسی رزین به صورت سلف و نقد روی تابلوی عرضه می رود.

از جمله مجتمع ها و واحدهای تولیدی عرضه کننده مواد پلیمری می توان به مجتمع های پتروشیمی آبادان، اروند، امیرکبیر، بندرامام، پلی نار، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت های پلیمر کرمانشاه و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر اشاره کرد.

شایان ذکر است، در گروه قیر، شرکت نفت جی با  19 هزار تن انواع قیر و شرکت قیر و آسفالت غرب با 5200 تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شرکت می کنند.

از دیگر محصولاتی که در این روز در تالار مذکور عرضه می شود می توان به 10 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس، 2 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تبریز و 2 هزار تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت شازند اراک اشاره کرد.

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه یکهزار تن ذرت دانه ای دزفول با قیمت پایه 7650 ریال در هر کیلو است. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار