دولت یازدهم برای ایجاد سلامت در نظام اداری کشور و از بین بردن فساد اداری باید دولت الکترونیک را در صدر برنامه های خود قرار دهد.

دکتر احمد بزرگیان رييس مركز توسعه دولت الكترونيك با اشاره به اینکه بحث دور کاری در نظام اداری کشور مطرح شده است به خبرنگار اورژانس it  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کار در فضای مجازی از راه دور نیازمند زیر ساخت هایی است که باید بسترهای لازم  برای احیای آن مهیا شود که بخشی از این زمینه ها هم اکنون فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارتابل مدیران برای انجام کار از راه دور در این فضا قابل باز شدن است اذعان داشت: با دور کاری حتی در سفر نیز مدیران می توانند به این فضا ورود کرده و اقدامات و دستورات لازم را برای انجام امور پیگیری کنند و در واقع یکی از برنامه های توسعه دولت الکترونیک  و تحول اداری کشور همین دور کاری است.

وی با اشاره به اینکه در دولت آینده باید از فرصت ها برای انجام دور کاری استفاده شود خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و آموزش های لازم برای دور کاری در فضای مجازی صورت گرفته و نیازمند هماهنگی برای ایجاد امنیت در این فضا هستیم.

بزرگیان ایجاد شبکه ملی اطلاعات را نقطه عطفی در امنیت فضای مجازی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم سال جدید در واقع سال استفاده از شبکه ملی اطلاعات برای خدمات رسانی نظام الکترونیک به مردم و ارتباط الکترونیکی بین داستگاه ها باشد./ع2
برچسب ها: الکترونیک ، سلامت ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.