مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن گفت: آزمون مرحله ی چهارم از ششمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ 14 تیرماه برگزار خواهد شد.

جواد تجلیان در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اشاره به زمان آزمون مرحله چهارم ششمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم گفت: مرحله پاسخگوی سؤالات کتبی خواهند بود.
وی با بیان اینکه آزمون کتبی شامل سؤالات تستی و تشریحی است بیان داشت: منابع این آزمون، کتاب علوم قرآنی آیت الله معرفت و 15 جز ناپیوسته از اجزا قرآن کریم از کتاب تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی است.
وی با اشاره به تعداد 4 هزار و 202 نفراز حافظان در ششمین دوره این طرح در رشته های 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در سال 90 اذعان داشت: راه یافتگان به این مرحله علاوه بر قبولی در مراحل گذشته لازم است سابقه تدریس در زمینه آموزش حفظ قرآن به مدت 10 سال و تربیت حافظان قرآن کریم را دارا باشند.
تجلیان در ادامه تأکید کرد: تا کنون  6 نفر موفق به دریافت مدرک درجه یک حفظ قرآن کریم از دبیرخانه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدرک درجه یک حفاظ قران کریم سازمان دارالقرآن که با عنوان استاد حفظ قرآن کریم شناخته می شوند طبق بخشنامه رئیس جمهوری و همتراز با مدرک دکتری در مشاغل دیگر صادر می شود./ف
برچسب ها: تجلیان ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار