حافظ مازندرانی کل قرآن کریم با تأکید بر لزوم ایجاد تشکیلاتی برای حافظان، گفت: بانک جامع و مجمع حافظان قرآن استان مازندران در حال شکل‌گیری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پیمان ایازی امشب در کلاس آموزش روش تدریس حفظ قرآن که با حضور 50 مربی فعال قرآنی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه در طول یک سال موفق به حفظ کل قران کریم شده است، گفت: توفیق حفظ صحیفه سجادیه و حکمت‌های نهج‌البلاغه را نیز دارم.

حافظ مازندرانی کل قرآن کریم با تاکید بر لزوم ایجاد تشکیلات متمرکز حفاظ برای دستیابی به اهداف قرآنی و دینی، افزود: بانک جامع و مجمع حافظان قرآن استان مازندران در حال شکل‌گیری است.

وی افزایش کمی و کیفی حفظ قرآن در کشور را از منویات مقام معظم رهبری ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی موجب ارتقای حفظ قرآن در کشور را فراهم می‌آورد.

ایازی که در طول سال 91 در شش مسابقه قرآنی به موفقیت رسیده است با تاکید بر گسترش مجامع سنتی قرآنی، یادآور شد: توسعه مجامع سنتی قرآنی موجب تعمیق فعالیت‌های قرآنی می‌شود و در این مجامع محدودیت خاصی وجود ندارد و در رأس آن استاد قرار دارد و حاضران در این مجمع به قرائت می‌پردازند.

وی به برگزاری اولین جلسه مجمع حافظان قرآن استان مازندران در 14 تیر ماه سال جاری در مسجد رسول قائمشهر اشاره کرد و افزود: تشکیل مجمع حافظان قرآن مازندران گامی برای استفاده بهینه از توانمندی حافظان است./ج1

برچسب ها: قرآن ، حافظان ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.