مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
از فردا (اول ماه ژوئيه 2013) كرواسي رسماً بيست و هشتمين كشور عضو اتحاديه اروپا خواهد بود. اين كشور در مسير پيوستن به اين خانواده، چه راه‌هايي را طي كرده و واكنش‌ها به واقعه فوق چه بوده است؟ چرا سران اتحاديه، "تركيه" را نيز مانند كرواسي به جمع خود نمي‌پذيرند؟
روزنامه الوطن سوريه از اعطاي كنترل معارضان خارج نشين نظام اين كشور به "بندر بن سلطان" رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان خبر داد.
درگیری های معترضان در مصر در حالی ادامه دارد که امروز این کشور شاهد تظاهرات گسترده ای از سوی مخالفان و حامیان مرسی خواهد بود .
"آلکسي پوشکوف" رييس کميته روابط خارجي دوماي روسيه امروز اظهار داشت که اخراج "ادوارد اسنودن" کارمند پيشين سازمان اطلاعاتي آمريکا (سيا) از آن کشور اقدامي "غير اخلاقي" و "ناروا" خواهد بود.
منابع خبري از انفجار بمب كنار جاده اي در پیشاور در شمال غرب پاكستان خبر دادند.
منابع خبري از پيوستن كرواسي به اتحاديه اروپا به عنوان بيست وهشتمين كشور عضو اين اتحاديه خبر دادند.
در پی بی توجهی پلیس فرانسه به حملات اخیر گروه های نژادپرست و ملی گرایان افراطی علیه چندین زن مسلمان در حومه پاریس، روز گذشته اهالی شهرک آرژنتو مقابل ساختمان پلیس تجمع کردند.
بدنبال تظاهرات هاي گسترده اخير در مصر، پیشنهاد کناره‌گیری "محمد مرسي" از قدرت و تحویل آن به وزير دفاع اين کشور ارائه شده است.
در یک اتفاق مضحک و جنجال‌برانگیز و در اوج انحطاط اخلاقي و پوچي در فرهنگ غرب ، یک جوان برزیلی با انجام عمل جراحی، خود را به شکل سگ(!) درآورد!!!
شبكه الميادين در خبري فوري از وقوع انفجاري در منطقه البساتين مصر خبر داد.
کارشناس انگلیسی تأکید کرد، انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران ثابت کرد که ادعاهای لابی صهیونیستی مبنی بر نبود دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران دروغ است.
اپل در کنفرانس WWDC امسال اعلام کرد، که مبلغی در حدود 1 میلیارد دلار در سال گذشته به توسعه دهندگان نرم افزارهای این شرکت پرداخت کرده است، حال باید دید که آیا این تجارت برنامه تلفن همراه برای اپل سود دهی داشته است یا خیر ؟
ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه روز يکشنبه قانون ممنوعيت تبليغات همجنس گرايي و جريمه مرتکبان اين قبيل اقدامات را امضا کرد.
اعضاي پارلمان اقليم كردستان عراق امروز راي به ادامه رياست مسعود بارزاني رئيس اين اقليم تا سال 2015 ميلادي دادند.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار