با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان ارتقای ایمنی و اقتصادی نمودن فرودگاه‌ها در عرصه فرودگاهی، فرودگاه اردبیل اقدامات قابل توجهی در تحقق این شعار انجام داده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای ایمنی، خط‌کشی باندهای 15 و 33 فرودگاه طی سه روز توسط اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات DSC02616.JPGفرودگاه‌های کشور انجام شد و کلیه خطوط و علایم باندها و تاکسی‌وی پارکینگ فرودگاه اردبیل احیا شد.

صفایی همچنین با اشاره به پروژه نصب Sign که از سال قبل آغاز شده بود گفت: این پروژه به همت اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری با نصب 13 تابلو به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی روشنایی این علایم از راه دور توسط برج مراقبت کنترل می‌شود.

وی همچنین از نصب کنتورهای برق هوشمند برای تفکیک مضاعف بخش‌های مختلف فرودگاه اردبیل خبر داد و گفت: این کنتورها قابلیت ارسال اطلاعات، کنتورخوانی و صدور قبض و قطع و وصل جریان برق را از سرور مرکزی داراست.

صفایی در ادامه بر رفع موانع اخذ گواهینامهDSC02612.JPG فرودگاهی تاکید کرد و گفت: در این راستا نواقص سیستم Liyhting فرودگاه اردبیل با نصب چهار عدد چراغ کامل Wing bay در دو جهت باندهای 33 و 15 و تغییر جهت چراغ‌های Simple approach براساس استانداردهای موجود توسط عوامل روشنایی باند این اداره‌کل تکمیل و راه‌اندازی شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فرودگاه ، اردئبیل ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار