رييس جمهور در ديدار وزير امور خارجه تاجيکستان:

روابط ايران و تاجيکستان روابطي استثنايي است

رييس‌جمهور با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگي ميان ايران و تاجيکستان تاکيد کرد: دوستي ايران و تاجيکستان دوستي استثنايي است و دو کشور دو پاره يک تن هستند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز(چهارشنبه) در ديدار «همراه خان ظريفي»، وزير امور خارجه تاجيکستان با بيان اينکه دو کشور ايران و تاجيکستان بايد هميشه در کنار هم باشند تا روابط دوستانه دو ملت هر چه بيشتر توسعه يابد، گفت: سرنوشت ايران و تاجيکستان يکي است بنابراين پيشرفت ايران پيشرفت تاجيکستان نيز هست.
 
رييس‌جمهور با اشاره به رفت و آمدهاي مقامات عالي‌رتبه دو کشور به تهران- دوشنبه اظهار اميدواري کرد که انجام اين سفرها به توسعه بيش از پيش روابط دو جانبه بيانجامد.
 
«همراه خان ظريفي»، وزير امور خارجه تاجيکستان نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ بهترين سلام‌هاي گرم رييس‌جمهور، دولت و ملت اين کشور براي دولت و ملت ايران، روابط دو کشور را بسيار خوب توصيف کرد.
 
وزير امور خارجه تاجيکستان گفت: جمهوري اسلامي ايران و تاجيکستان با توجه به اشتراکات فرهنگي، روابط گسترده‌اي در عرصه‌هاي مختلف دارند و اميدواريم اين روابط روز به روز توسعه يابد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار