رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: 20 مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار برای جشنواره دو سالانه شعر بسیج استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عظیم دشتی در نشست متولیان برگزاری جشنواره شعر بسیج در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره که به صورت دو سالانه برگزار می‌شود فرصت مناسبی را فراهم کرده تا با شناساندن فرهنگ غنی بسیج، ارزش‌های اسلامی، انقلابی و همچنین دفاع مقدس به شایستگی به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی به موضوعات شعر بسیج و فراخوان انجام شده اشاره کرد و افزود: این جشنواره امسال با محوریت مبانی انقلاب اسلامی، ‌هشت سال جنگ تحمیلی، بیداری اسلامی، مقاومت ملل، آیین‌های اقوام مختلف و همچنین اخلاق و سبک زندگی ایرانی و ضرورت خلق حماسه اقتصادی تبیین و تعریف شده که علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای شعرا اعم از بسیجی و عادی آزاد است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

دشتی خاطر نشان کرد: هنرمندان بسیجی شرکت‌کننده تا 20 مردادماه فرصت دارند تا آثار خود را به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها و مرکز استان تحویل دهند تا در این جشنواره شرکت داده شوند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جشنواره شعر بسیج که در سال‌های اخیر با موجی از استقبال هنرمندان و شاعران روبه‌رو شده است فرصتی را فراهم کرده تا بتوانیم آثار برگزیده و مطلوب را در قالب یک مجلد به چاپ رسانده و تقدیم علاقمندان کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، آثار ، شعر ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.