تیم ملی اسنوکر و پاکت بیلیارد ایران به منظور حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن اینچوان 2013 روز گذشته راهی کره جنوبی شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، تیم ملی اسنوکر و پاکت بیلیارد ایران متشکل از آقایان حسین وفایی ایوری، احسان حیدری نژاد، سهیل واحدی، تختی زرعکانی، محمدعلی پردل، امیر سرخوش به مربیگری کامران شهلا و بانوان ماندانا فرهادی، طاهره اسلامی و آیسان ملک آرا به سرپرستی مریم اسدالهی، نایب رئیس بانوان فدراسیون روز گذشته عازم مسابقات آسیایی داخل سالن اینچوان کره جنوبی شد.
 حسین ونکی و سید حمیدرضا سیدعزیزاله در رشته بولینگ و منصور مقدم و محمدعلی جعفری که قضاوت این مسابقات را برعهده دارند نیز فردا مورخ 5 تیر عازم کره جنوبی خواهند شد.
محمد صادق عطریان، سرپرست کمیته فنی فدراسیون در این رابطه گفت: «ملی پوشان کشورمان پتانسیل صعود به مرحله حذفی و کسب عناوین قهرمانی مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی را دارند.
 وی با بیان این مطلب افزود: باتوجه به برگزاری این مسابقات در رشته های مختلف بیلیاردی (اس نوکر، تن بال، ناین بال) آقایان و بانوان، تیم های مطرح آسیا با تمامی توان خود در این رقابت ها حضور خواهند یافت، چراکه این رقابتها میتواند پیش درآمدی برای درخشش آنها در مسابقات جهانی به شمار آید. از این رو آمادگی جسمی و روحی ورزشکاران و تمرینات تکنیکی آنها در طول برگزاری اردو حائز اهمیت فراوانی بود و به همین خاطر مسئولان فدراسیون و کادر اجرائی و فنی زحمات زیادی را متحمل شدند و رعایت اصول برنامه محوری را در دستور کار خود قرار دادند.
 وی ادامه داد: خوشبختانه تمرینات تیم های ملی به صورت منظم انجام گرفت و روند آمادگی ورزشکاران طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در زمان اردو با انجام تمرینات و مسابقات که در نوع خود متنوع و مطلوب بودند روندی رو به رشد داشت که از نکات جالب توجه آن می توان به کسب برک 147امتیازی ملی پوش شایسته کشورمان، حسین وفایی در این اردو اشاره کرد.
 گفتنی است ملی پوشان کشورمان در رشته های زیر در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت:
 حسین وفایی ایوری: اسنوکر انفرادی، اسنوکر تیمی و اسنوکر شش توپ انفرادی
احسان حیدری نژاد: اسنوکر انفرادی، اسنوکر تیمی و اسنوکر شش توپ انفرادی
 سهیل واحدی: اسنوکر تیمی، بیلیارد انگلیسی انفرادی
 امیر سرخوش: بیلیارد انگلیسی انفرادی، اسنوکر شش توپ انفرادی تختی
زرعکانی: ناین بال انفرادی محمدعلی پردل: ناین بال انفرادی
 ماندانا فرهادی: اسنوکر انفرادی
طاهره اسلامی: اسنوکر انفرادی
آیسان ملک آرا: تن بال انفرادی و ناین بال انفرادی
 حسین ونکی: بولینگ آقایان
 سیدحمیدرضا سیدعزیزاله: بولینگ آقایان
 گفتنی است جدول بازی ها پس از اعلام کمیته المپیک آسیایی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید./ق
برچسب ها: اسنوکر ، ایران ، بیلیارد ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار