مركز پويانمايي صبا سه مجموعه به نام‌هاي مهارت‌هاي زندگي، «ماجراهاي كوشا» و «روباه و خروس» «سمنو و شقاقل» را در دست توليد دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ «مهارت‌هاي زندگي» انيميشني داستاني و آموزشي است كه در 250 قسمت توليد مي‌شود و به آموزش مسائل اجتماعي اختصاص دارد. در اين انيميشن مفاهيمي درباره زندگي اجتماعي به كودكان آموزش داده مي‌شود و آنها را با زير و بم حضور در جامعه آشنا مي‌كند.

كودكان در اين انيميشن ماجراي دو خانواده را خواهند ديد كه در يك محله زندگي مي‌كنند و هر بار كه براي بچه‌ها مشكلي ايجاد مي‌شود آن را با حمايت بزرگ‌ترها حل مي‌كنند. تماشاگران اين انيميشن از اين ماجراها خواهند آموخت كه وقتي وارد جامعه مي‌شوند بايد با اطرافيان، دوستان، آشنايان و غريبه‌ها چطور برخورد كنند. احترام به افراد جامعه را ياد خواهند گرفت و درباره نگهداري و محافظت از محيط زيست شهري و طبيعي نيز اطلاعاتي در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

اين انيميشن به كارگرداني ارشاد رهبر، بهروز روستايي، عبدالرحمن محمدي و محراب ناصري تحت سرپرستي فرخ يكدانه مراحل توليد را سپري مي‌كند.

انيميشن ديگري كه زير نظر مركز پويانمايي صبا در دست توليد است، «ماجراهاي كوشا» نام دارد كه قبلا سري اول تا سوم اين انيميشن از شبكه پويا به نمايش در آمده است. سري چهارم «ماجراهاي كوشا» مانند سري‌هاي پيش به معرفي حيوانات فلات ايران اختصاص دارد. اين سريال انيميشني در 52 قسمت به كارگرداني فرانك زحلي ساخته مي‌شود و كودكان را همراه با كوشا، پدربزرگش و دو طوطي سبز و قرمز به سفر مي‌برد. در اين سفرها حيواناني مانند يوزپلنگ ايراني، سمندر ايراني، زاغ بور و بسياري از حيوانات بومي كشورمان و ساكن فلات ايران به بچه‌ها معرفي مي‌شود.

انيميشن« روباه و خروس» كه« سمنو و شقاقل» هم نام دارد، انيميشن ديگري است كه در 52 قسمت به سفارش مركز پويانمايي صبا و به كارگرداني ارد پيكان‌فر در حال توليد است. اين انيميشن مزرعه‌اي را به نمايش مي‌گذارد كه يك گربه، سگ، گوسفند و يك خروس به نام شقاقل در كنار صاحبشان ساكن آن هستند. در نزديكي اين مزرعه يك روباه زندگي مي‌كند كه سمنو نام دارد و در كمين خروس است.

«روباه و خروس» يك انيميشن كمدي است كه هر بار شخصيت‌هاي مختلفي وارد آن مي‌شوند و ماجراهايي ديدني را رقم مي‌زنند. اين انيميشن هر بار يك داستان مستقل را روايت مي‌كند و برخي از قسمت‌هاي آن نيز عيد امسال از شبكه پويا پخش شد.

انيميشن‌هاي گفته شده مراحل توليد را پشت سر مي‌گذارند و با توجه به موفقيت‌هاي خروس و روباه در نوروز و جذابيت‌هاي سري اول تا سوم ماجراهاي كوشا، مي‌توان اميدوار بود همه آنها مورد توجه بچه‌ها قراربگيرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahsa
۲۰:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خیلی ممنون از پخش کارتون مهارت های زندگی
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۳
من کارتون مهارت های زندگی را خیلی دوست دارم. نمیشه شبکه پویا بیشتر پخش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
تاار
۱۰:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
به نظر ما توجهی نمی شه
آخرین اخبار