نشست نقد و بررسي رمان «كلت 45» به قلم حسام الدين مطهري با حضور نويسنده و اكبر مزيناني چهارشنبه 5تير ساعت 17 در فرهنگسراي ارسباران نقد و بررسي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، «كلت 45» داستان خانواده‌ای در دهه 1350 را دنبال می‌کند که وارد فعالیت‌های سیاسی می‌شوند، این اتفاق روند زندگی آن‌ها را تحت تاثیر خ قرار داده فعالیت‌های سیاسی این خانواده به سازمان مجاهدین خلق گره می‌خورد و حوادث تا سال 1360 ادامه می‌یابد.
عنوان اين كتاب«كلت 45» اشاره دارد به اسلحه مورد استفاده نیرو‌های ساواک و مجاهدین خلق (منافقین) و نمادی از قدرت است که روزی در دست تمامی این افراد جای داشت.
«كلت 45» توسط نشر آرما چاپ و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در بخش هاي چون «اتاق شعر»،«بازخوانی‌رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران»، «جريان‌هاي ادبي هنري» و ... به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد. 
اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2 
برچسب ها: رمان ، کلت ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار