آیین بزرگ داشت شهیدان فاجعه هفتم تیر 1360 در شهرکرد برگزار می شود.

آیین بزرگ داشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 یار باوفایش در فاجعه هفتم تیر 1360، همزمان با سراسر کشور در شهرکرد برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران و شهادت مظلومانه 72 تن از نیروهای لایق و کارآمد انقلاب و در رأس آن ها شهید بهشتی، عکس العمل استکبار و عوامل داخلی آن برای مقابله با گسترش آرمان های جمهوری اسلامی بود.
علی گرجی با تشریح برنامه های پیش بینی شده در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان هفتم تیر به ویژه رحمان استکی، نماینده شهید مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، افزود: برگزاری کلاس معارف مدیران دستگاه های اجرایی استان در گلزار شهدای شهرکرد، دیدار مسئولان استان با خانواده شهید استکی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان و سخنرانی دو مسئول کشوری در مسجد جامع شهرکرد از برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم است.
وی، برگزاری همایش ایران، قربانی تروریسم را در شهرکرد از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: در مرکز شهرستا ن های استان نیز یک برنامه ویژه برگزار می شود/ع.
 
برچسب ها: آئین ، بزرگداشت ، هفت تیر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.