معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از 86 هزار و 92 تماس با سامانه پلیسی 110 در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمداحمد علی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از کل تماس‌های مردمی با پلیس 110 در مدت سه ماهه اول سال جاری، 86 هزار و 92 نفر از شهروندان با پلیس تماس گرفته و در خواست کمک کردند.

وی تصریح کرد: از کل تماس‌های دریافتی، 84 درصد منجر به عملیات پلیس شده و 11 درصد نیز با ارائه راهنمائی و مشاوره پاسخ داده شد.

علیپور با اشاره به تما‌س‌های غیرقابل رسیدگی گفت: در سه ماهه گذشته 5 درصد از تماس‌ها با پلیس 110 غیرقابل رسیدگی بوده که شامل تکراری بودن موضوع و خبر، تماس‌های اشتباهی، مزاحمت تلفنی و تماس از تلفن‌های فاقد سیم کارت است و این تماس‌های بی‌مورد منجر به ایجاد اختلال در رسیدگی به دیگر ماموریت های پلیس شده است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از رضایت‌مندی 96 درصدی تماس گیرندگان از عملکرد پلیس 110 خبر داد و افزود: گشت‌های کنترلی پلیس 110 به طور مستمر با نظارت بر عملکرد پلیس در کیفی‌سازی خدمات انتظامی و جلب رضایت عمومی تلاش خواهند کرد.
برچسب ها: تبریز ، سامانه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.